;
coinex

تاریخ عرضه جهانی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس مشخص شد

عرضه جهانی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به زودی آغاز می‌شود. کمتر از سه هفته پس از رونمایی رسمی از این دو دستگاه در نمایشگاه MWC 2018، پرچمداران سامسونگ راهی بازارهای جهانی خواهند شد.

سامسونگ قصد دارد تا در 25 فوریه (6 اسفندماه) در کنگره جهانی موبایل 2018 گوشی‌های گلکسی S9 خود را به نمایش درآورد، اما اکنون اطلاعات تازه‌ای درباره تاریخ عرضه این گوشی‌ها به دست آمده است.

تاریخ عرضه جهانی گلکسی اس 9 و گلکسی S9+

پیش ازاین شایعه شده بود که سامسونگ عرضه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را در هشتم مارس برابر با 17 اسفندماه آغاز خواهد کرد، اما یک نشریه کره‌ای این تاریخ را، حداقل برای عرضه در بازارهای اروپایی، 16 مارس (25 اسفند) اعلام کرده است.

این منبع خبری کره تاریخ پیش فروش گلکسی اس 9 برای عرضه در کره جنوبی را 28 فوریه، یعنی تنها سه روز پس از معرفی این دستگاه در نمایشگاه MWC 2018، اعلام  کرده است. جالب اینجاست که کاربران کره‌ای این دستگاه را زودتر از دیگر مشتریان سراسر جهان دریافت می‌کنند.

بین تاریخ 9 مارس تا 15 مارس –درست یکروز قبل از شروع عرضه در بازارهای جهانی- سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در اختیار اولین خریدارانش قرار خواهد گرفت.

تقریبا همه چیز درباره مشخصات گلکسی اس 9 سامسونگ رو شده است. چندی پیش تیزرهایی تبلیغاتی، قابلیت‌های دوربین آن را به نمایش گذاشتند (لینک زیر را ببینید) و تاکنون مشخصات فنی آن نیز از طریق منابعی معتبر، منتشر شده است.


ویژگی‌های دوربین گلکسی اس ۹ در سه تیزر تبلیغاتی به نمایش درآمد [تماشا کنید]


گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس هر دو دارای پردازنده‌های یکسانی هستند. نسخه آمریکایی آنان به اسنپدراگون 845 مجهز است و نسخه بین المللی از اگزینوس 9810 قدرت می‌گیرد. به نظر می‌رسد نسخه بین المللی این گوشی، دستگاه قدرتمندتری باشد. لینک زیر در این رابطه توضیح می‌دهد.


بیشتر بخوانید: گلکسی اس ۹ با اگزینوس ۹۸۱۰ قدرتمندتر از گلکسی اس ۹ پلاس با اسنپدراگون ۸۴۵ است


به جز اندازه صفحه نمایش، مشخصات پنل جلویی آنان کاملا یکسان بوده و نمایشگر اینفینیتی در آنجا خودنمایی خواهد کرد. بیشتر تغییرات در پنل پشتی به چشم می‌خورد، همان جایی که دوربین دوگانه گلکسی اس 9 پلاس دیده می‌شود.

برای دیدن لیست کامل مشخصات فنی سامسونگ گلکسی اس 9 به بخش مشخصات فنی تکراتو مراجعه کنید (بر روی لینک کلیک کنید). در هر صورت رونمایی از این دستگاه تا سه روز دیگر انجام شده و همه چیز رخ نشان خواهد داد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر