;
coinex

اطلاعات تازه‌ای از قیمت سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شد

سامسونگ به زودی از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S خود رونمایی خواهد کرد. با انتشار اطلاعاتی جدید، قیمت سامسونگ گلکسی اس 9 آشکار شد.

اوان بلاس قیمت سامسونگ گلکسی اس 9 را در بازارهای اروپایی به اشتراک گذاشت. البته این قیمت برای پیش فروش این دستگاه در ماه مارس است. بر اساس گزارش اخیر، گوشی گلکسی اس 9 با برچسب قیمت 841 یورو به فروش می‌رسد و گوشی بزرگتر گلکسی اس 9 پلاس با قیمت 997 یورو عرضه خواهد شد.

این قیمت ها با توجه به نرخ ارز، به ترتیب 1045 دلار برای گلکسی اس 9 و 1250 دلار برای اس 9 پلاس است. جالب اینجاست که به گفته منبع این خبر و با توجه به این ارقام، احتمالا گلکسی اس 9 در بازارهای اروپایی ارزان‌تر از آیفون X باشد!


بیشتر بخوانید: بررسی آیفون X ؛ پیشرفته‌ترین محصول کوپرتینو چه قابلیت‌هایی دارد؟


در حالی که در نگاه اول به نظر می‌رسد که آیفون X ارزان‌تر از سامسونگ گلکسی اس 9 باشد، اما با توجه به نرخ تبدیل ارز و البته مالیات کشورهای اروپایی، هزینه لوازم الکترونیکی معمولا در اروپا هزینه بیشتری نسبت به بازارهای آمریکایی دارد؛ بنابراین این شانس برای کاربران اروپایی وجود دارد که گلکسی اس 9 را رازان‌تر از آیفون 10 بخرند.

گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در 25 فوریه (ششم اسفندماه) به طور رسمی رونمایی خواهند شد و مطمئنا قیمت دقیق آنها نیز در همان زمان اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر