;
coinex

بزرگترین مانیتور گیمینگ جهان ؛ تجربه بی‌نظیر بازی در مانیتور C49HG90 سامسونگ

بزرگترین مانیتور جهان توسط سامسونگ معرفی شد. با این محصول جدید، می‌توانید تجربه متفاوتی از یک بازی داشته باشید. این بزرگترین مانیتور گیمینگ جهان است.

کنسول‌ها و به تبع آن بازی‌های ویدئویی هر ساله با گرافیکی بهتر و قابلیت‌های جذاب‌تر، گیمرها را غافلگیر می‌کنند. مانیتورها و نمایشگرها هم پا‌به‌پای آنها پیش آمده‌اند تا دوستداران بازی‌های ویدئویی چشم‌نوازترین صحنه‌ها را ببینند، اما همچون دوران کودکی که همیشه دنبال زمینی وسیع‌تر و بزرگ‌تر برای بازی و دویدن می‌گشتیم، در دنیای مجازی بازی‌ها هم جای مانیتوری با ابعادی بزرگتر و البته پیشرفته خالی بود.

برای شیفتگان بازی‌های ویدئویی هیچ چیز خوشحال‌کننده‌تر از داشتن مانیتوری بزرگ با امکانات و قابلیت‌های پیشرفته نیست. مانیتوری که حواس گیمرها را با لگ‌ها و پرش‌های گاه‌وبیگاه پرت نکند و کاربر را درون هیجانات بازی غرق کند.

این رویای قدیمی حالا با تولید و عرضه مانیتور C49HG90 سامسونگ به واقعیت پیوسته است. ابعاد ۴۹ اینچی C49HG90 موجب شده تا این نمایشگر فوق‌ عریض به بزرگترین مانیتور جهان تبدیل شود. به نظر می‌رسد که سامسونگ به ساخت بزرگترین‌ها بسیار علاقمند است. مطلب زیر را نیز از دست ندهید.


بیشتر بخوانید: یکه تازی سامسونگ در بازار تلویزیون‌های بزرگ جهان!


هر چند که با ورود تلویزیون‌های چند ۱۰ اینچی و اتصال کنسول‌ها به آن می‌توان تجربه‌ای مشابه را پیدا کرد، اما چنانچه خواهان لذت و رضایت حداکثری هستید، می‌بایست به متخصص این داستان یعنی مانیتور C49HG90 مراجعه کنید.

این مانیتور گیمینگ با تجهیز به پنل کوانتوم‌دات، پشتیبانی از استاندارد HDR، نرخ بروزرسانی ۱۴۴ هرتز، زمان واکنش پذیری (Response Time) یک میلی‌ثانیه‌ای و بسیاری از ویژگی‌های دیگر، انقلابی در صنعت گیم و بازی محسوب می‌شود.

 طراحی فوق عریض بزرگترین مانیتور گیمینگ جهان

 طراحی فوق عریض بزرگترین مانیتور گیمینگ جهان

مانیتور C49HG90 به گونه‌ای طراحی شده که گیمرها در هنگام بازی، سرتاسر صحنه را زیر چشمان خود دارند. با وجود اینکه عرض نمایشگر بیشتر از حد معمولی است، اما طراحی نمایشگر با انحنای ۱۸۰۰ میلی‌متر موجب شده تا هیچ صحنه‌ای از بازی پنهان نماند.


همچنین بخوانید: بهترین لپ تاپ های گیمینگ ۲۰۱۷ که می‌تواند هر گیمری را هیجان‌زده کند


با استفاده از پایه منعطف مانیتور می‌توان به راحتی نمایشگر را بین حالت‌های عمودی و افقی تغییر شکل داد. پایه مانیتور مشابه یک بازوی مکانیکی طراحی شده که نمایشگر را در زوایا و درجه‌های مختلف تغییر می‌دهد.

بزرگترین مانیتور جهان با نسبت تصویر ۳۲:۹ میدان دید وسیع‌تری را پیش‌روی گیمرها قرار می‌دهد. در واقع با حضور C49HG90 دو مانیتور ۲۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۹ را در خانه خود دارید.

کیفیت کوانتومی

لذت کم‌نظیر بازی با مانیتور C49HG90 سامسونگ تنها در ابعاد بزرگ آن خلاصه نمی‌شود. در کنار ابعاد ۴۹ اینچی، کیفیت تصویر این مانیتور هم نقطه تمایز آن را تشکیل می‌دهد. بزرگترین مانیتور گیمینگ جهان همانند نسل جدید تلویزیون‌های سامسونگ از پنل کوانتوم دات بهره می‌برد. در نتیجه این عملکرد طیف رنگ تحت پوشش در مانیتور C49HG90 به بیش از یک میلیارد رنگ رسیده است.


بیشتر بخوانید: بهترین نمایشگرهای ۲۰۱۷ : ترکیب‌هایی متمایز از کیفیت تصویر و طراحی منحصر بفرد!


پشتیبانی از استاندارد HDR در این صفحه نمایش باعث شده تا گیمرها در تاریک‌ترین و روشن‌ترین قسمت‌های تصویر هم تمامی تصاویر را به شکل طبیعی و زنده مشاهده کنند. علاوه بر این، فناوری AMD FreeSync™ 2 در این مانیتور کیفیت اجرا و روشنایی تصاویر را بهبود بخشیده است.

خستگی ناپذیر

لذت زیاد بازی‌های ویدئویی موجب می‌شود تا برخی کاربران ساعت‌ها و بدون وقفه بازی کنند. برای این دسته از گیمرها قابلیت‌هایی در مانیتور C49HG90 حضور دارد که مانع از خستگی چشم می‌شود. یکی از این قابلیت‌ها فعال کردن حالت eye-saver است که مانع از انتشار نور آبی می‌شود. علاوه بر این همانند نسل‌ قبلی مانیتور سامسونگ ویژگی Flicker Free به خدمت گرفته شده تا با کاهش نور پس زمینه چشم کاربر خسته نشود.

در این میان نرخ بروزرسانی ۱۴۴ هرتزی و زمان واکنش پذیری یک میلی ‌ثانیه‌ای، پردازش و نمایش روان و بی‌نقص سنگین‌ترین تصاویر را تضمین کرده است.

داشبورد مخصوص

مانیتور C49HG90 سامسونگ این امکان را در اختیار شیفتگان بازی‌های ویدیویی قرار داده تا بر اساس ژانرهای مختلف بازی، تنظیمات مخصوص به هر کدام را داشته باشند. در واقع به کمک کالیبراسیون صورت گرفته در این مانیتور مواردی همچون سطح گاما، میزان روشنایی، نسبت کنتراست، وضوح و مقدار رنگ تصویر، متناسب با ژانرهای متنوع بازی‌های ویدیویی تغییر می‌کند تا چشم‌نوازترین تصاویر ممکن نمایش داده شود.

برای راحتی کاربران نیز داشبود OSD مخصوص طراحی شده تا با بهره‌مندی از کلید‌های میانبر آن تنظیمات اصلی بازی را در سریع‌ترین زمان ممکن تغییر دهند.

علاوه بر تمامی این ویژگی‌ها نمایش تصاویر با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۳۸۴۰ و پوشش ۱۲۵ درصدی طیف رنگی sRGB از مانیتور C49HG90 سامسونگ محصولی ساخته است که انجام بازی‌های ویدئویی را به لذت‌بخش‌ترین قسمت زندگی هر شخصی تبدیل می‌کند. این بزرگترین مانیتور گیمینگ جهان است.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر