;
coinex

کمپانی سونی با یک سورپرایز به نمایشگاه MWC 2018 می‌آید!

کمپانی سونی بارها بر حضورش در کنگره جهانی موبایل تاکید کرده است، با این حال این سوال مطرح می‌شود که در این رویداد چه محصولاتی از این کمپانی خواهیم دید؟


برخی از برندها با حضور در نمایشگاه MWC 2018 گوشی پرچمدار جدید خود را معرفی می‌کنند، بنچمارک‌های اخیر، به سه گوشی میان رده سونی در این کنگره اشاره کرده‌اند. با این حال این موضوع می‌تواند یک سوپرایز نیز در بر داشته باشد!

بر اساس توییت هایی که بخش تلفن های همراه سونی در آفریقای جنوبی آن را منتشر کرده است، کمپانی سونی در این رویداد بزرگ علاوه بر سه گوشی میان رده اکسپریا، یک محصول غافلگیر کننده نیز با خود به همراه خواهد داشت. این در حالی است که بعد از انتشار توییت، عنوان این سه گوشی میان رده از این توییت حذف شد و تنها همان محصول غافلگیر کننده در توییت باقی ماند.


بیشتر بخوانید: تصاویری جدید از رندرهای سونی اکسپریا ایکس زد ۲


خبر این غافلگیری سونی فقط در حد انتشار همین توییت بوده است. این خبر تنها یک روز قبل از برگزاری رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل مطرح شد و و در صورت شایعه نبودن آن، کنفرانس خبری سونی در این رویداد مهر تاییدی بر این خبر خواهد زد.

در حال حاضر ما راجع به این غافلگیری سونی چیزی نمی‌دانیم، مگر اینکه منظور سونی از این غافلگیری همان گوشی پرچمدارش باشد که در این صورت هم، به لطف شایعات درز کرده دیگر نمی توان اسم آن را یک غافلگیری یا سورپرایز گذاشت!

اکنون برای رسیدن به تمام سوالاتمان فقط باید منتظر برگزاری نمایشگاه MWC 2018 و کنفرانس خبری سونی باشیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد اخبار این رویداد بزرگ، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر