;
coinex

گوشی‌هایی که در کنگره جهانی موبایل 2018 (نمایشگاه MWC) معرفی خواهند شد

کنگره جهانی موبایل 2018 که ما آن را به نمایشگاه MWC  می‌شناسیم، میزبان کدام شرکت‌ها و گوشی‌های هوشمند خواهد بود؟ بدون شک یکی از برجسته‌ترین دستگاه‌هایی که در این رویداد معرفی می‌شود، جدیدترین پرچمدار شرکت سامسونگ، یعنی گلکسی اس 9 است.

سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 از گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رونمایی نکرد و تصمیم گرفت این دستگاه‌ها را در یک رویداد جداگانه به نمایش بگذارد. این تصمیم سامسونگ قطعا برای شرکت‌هایی مثل ال جی، هواوی، سونی و بسیاری از شرکت‌های دیگر خوشایند بود؛ چراکه قطعا فرصت بهتری برای نمایش محصولات خود داشتند.

گوشی‌های مورد انتظار در کنگره جهانی موبایل 20187

کنگره جهانی موبایل 2018 میزبان محصولات هیجان‌انگیزی خواهد بود؛ با اینحال بسیاری از نام‌های بزرگ، به‌ناچار فضا را در اختیار برند برتر دستگاه‌های اندرویدی قرار داده‌اند؛ سامسونگ، این غول کره‌ای تا دو روز آینده از گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس رونمایی خواهد کرد.

البته این تنها محصولی نیست که در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به نام‌های بزرگ حاضر در کنفرانس جهانی موبایل در سال 1396. با تکراتو همراه شوید.

سامسونگ گلکسی اس 9

سامسونگ ـ گلکسی اس 9

سامسونگ در این رویداد بزرگ از دو گوشی هوشمند گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس رونمایی خواهد کرد. هر دو موبایل از لحاظ طراحی به نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس 8 شباهت دارند که البته تغییراتی جزئی هم در آنها ایجاد شده است.

این گوشی‌ها از تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برند که عملکرد سریع‌تری دارد و البته مصرف انرژی آن بهینه‌تر است. سنسور اثرانگشت نیز در موقعیت بهتری قرار گرفته تا اشتباه طراحی سال گذشته با گوشی گلکسی اس 8 تکرار نشود؛ اینبار این سنسور کمی پایین‌تر از دوربین و در زیر آن قرار گرفته است. ن

کته‌ی جالب اینکه گلکسی اس 9 پلاس از دو سنسور دوربین، مشابه گلکسی نوت 8 برخوردار می‌شود که برای عکسبرداری از فاصله‌ی دور و پرتره Live Focus کاربرد خواهد داشت. گفته می‌شود گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به ترتیب با رم‌های ۴ و ۶ گیگابایتی همراه می‌شوند.

تغییرات و بهینه‌سازی در طراحی دوربین هر دو گوشی اعمال شده و تنها به نسخه‌ی پلاس خلاصه نمی‌شود. گلکسی اس 9 کوچک‌تر نیز به دیافراگم متغیر مجهز می‌شود که شرایط برای عکسبرداری بهتر در نور کم را فراهم می‌کند. بدون شک این دو دستگاه یکی از بهترین دوربین‌های گوشی در سال 2018 را در اختیار خواهند داشت.


تماشا کنید: ویژگی‌های دوربین گلکسی اس ۹ در سه تیزر تبلیغاتی به نمایش درآمد 


گوشی‌های گلکسی اس 9 قطعا ستاره‌های این رویداد هستند. این گوشی‌ها همچنین پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال ۲۰۱۸ خواهند بود. انتظار می‌رود فروش پرچمداران جدید سامسونگ از ۲۵ اسفند (۱۶ مارچ) آغاز شود.

ال جی وی 30 اس

ال جی ـ ال جی وی 30 اس

اخبار و اطلاعات زیادی پیرامون گوشی کنسل شده‌ی ال جی و پرچمدار ۲۰۱۸ این کمپانی منتشر شده است. برخلاف سال‌های گذشته، گوشی جدید با نام ال جی جی 7 معرفی نخواهد شد. این شرکت قصد دارد گوشی ال جی وی 30 را با ویژگی‌های جدیدی مثل ال جی لنز (LG Lens) معرفی کند که با نام رسمی ال جی وی 30 اس معرفی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه ال جی وی ۳۰ اس آشکار شد


گفته می‌شود این دستگاه در یک رنگ جدید و نسخه‌ی گران‌تر ۲۵۶ گیگابایتی رونمایی می‌شود. ال‌جی در گذشته هواداران خود را شگفت‌زده کرده است؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که اینبار نیز محصول چشمگیری به نمایش گذاشته شود. مطلب بالا علاوه بر تاریخ عرضه، ویژگی‌هایی از دوربین هوشمند آن را نیز معرفی می‌کند.

هواوی میت بوک و تبلت

هواوی ـ میت بوک و تبلت

کمپانی هواوی قصد دارد پرچمدار سری P خود را در تاریخ ۷ فروردین (۲۷ مارچ) معرفی کند. بنابراین هواوی هیچ گوشی هوشمندی را در کنگره جهانی موبایل 2018 رونمایی نخواهد کرد، اما محصولات دیگری معرفی می‌شوند که از میان آنها می‌توان به میت بوک با سیستم عامل ویندوز ۱۰ و مدیاپد اندرویدی اشاره داشت.

میت بوک ایکس در تابستان گذشته با طراحی زیبا و سخت‌افزارهای قدرتمند به نمایش گذشته شد. در این رویداد نیز تغییراتی در این محصول ایجاد شده و به نمایش گذاشته می‌شود. مدیاپد نیز یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی حال حاضر به شمار می‌رود و اینبار باید منتظر تغییرات چشمگیری در این دستگاه باشیم.

سونی اکسپریا ایکس زد 2

سونی اکسپریا ایکس زد 2

کمپانی سونی هرسال با یک گوشی جدید در کنگره جهانی موبایل حضور داشته است. سونی اینبار قصد دارد گوشی جدید اکسپریا ایکس زد 2 را به نمایش بگذارد. گفته می‌شود که یک نسخه‌ی پریمیوم یا کامپکت نیز از این گوشی رونمایی خواهد شد.

سبک طراحی سونی به یک نوآوری و خلاقیت ویژه نیاز دارد؛ مخصوصا در بازاری که گوشی‌هایی با نسبت ابعاد ۱۸:۹ محبوبیت بالایی دارند. با این اوصاف، کنگره جهانی موبایل 2018 بهترین فرصت برای سونی است تا طراحی جدیدی را به نمایش بگذارد. علاوه بر این امیدواریم که سونی، پرچمداران ۲۰۱۸ خود را به سنسور اثرانگشت مجهز کند.

این کمپانی همچنین نمونه‌هایی از محصولات جانبی را در این رویداد معرفی می‌کند؛‌ از پروژکتورها گرفته تا هدفون‌هایی با طراحی ویژه. با وجود اینکه چنین محصولاتی نمی‌توانند موفقیت چشمگیری را برای سونی به همراه داشته باشند، با اینحال ارائه‌ی آنها در MWC 2018 برای بسیاری از افراد جالب خواهد بود.

موتورولا لنوو موتو جی 6

موتورولا / لنوو

کمپانی موتورولا سال گذشته در نمایشگاه MWC از گوشی‌های موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس رونمایی کرد؛ بنابراین انتظار داریم که گوشی‌های جدید این شرکت نیز در نمایشگاه ۲۰۱۸ رونمایی شوند. تا به حال شایعات مختلفی پیرامون موتو جی 6، موتو جی 6 پلاس و موتو جی 6 پلی منتشر شده است.

اینطور که به نظر می‌رسد، موتورولا در طراحی این گوشی‌ها از نسبت ابعاد ۱۸:۹ استفاده کرده است؛ اما متاسفانه سنسور اثرانگشت در نمای جلویی دستگاه تعبیه خواهد شد. این کمپانی قصد دارد پرچمدار جدید خود یعنی موتو زد 3 را در تابستان سال آینده رونمایی کند. اما انتظار می‌رود که همانند نمایشگاه CES، موتو مودزهای جدید رونمایی شوند.


بیشتر بخوانید: نگاهی به موتو مدزهای جدید موتورلا ؛ موتو زد اکنون فراتر از یک موبایل!


علاوه بر این، گفته می‌شود شرکت لنوو نیز از چند تبلت جدید و کروم‌بوک‌های آپدیت شده رونمایی خواهد کرد. انتظار داریم یوگا بوک جدید که قبلا با سیستم عامل ویندوز ۱۰ و اندروید راه‌اندازی شده بود، اینبار با سیستم عامل کروم به نمایش گذاشته شود. لنوو در طراحی جدید،‌ اشکالات صفحه کلید خازنی را برطرف کرده و کاربری ساده‌تری را ارائه می‌کند.

ایسوس ـ سری زنفون 5

ایسوس ـ سری زنفون 5

کمپانی ایسوس معمولا گوشی‌های جدید خود را در نمایشگاه CES یا کامپیوتکس که به ترتیب در ژانویه و ژوئن برگزار می‌شوند، رونمایی می‌کند. اما امسال گفته می‌شود که گوشی‌های سری زنفون 5 در کنگره جهانی موبایل 2018 به نمایش گذاشته خواهند شد.

همانند نسل‌های قبلی زنفون، انتظار داریم که سری زنفون 5 نیز در مدل‌های مختلف استاندارد، نسخه‌ی دلوکس، نسخه‌ای با دوربین حرفه‌ای و یک نسخه‌ی ویژه معرفی شود. منحل شدن پروژه‌ تانگو (Tango) گوگل باعث شد که ZenFone AR نیز کنار گذاشته شود، به همین دلیل انتظار داریم که ایسوس در این نمایشگاه، فرصت را غنیمت شمرده و ویژگی‌های جدیدی را به نمایش بگذارد.

بلک بری کی تو

بلک بری ـ کی تو

بلک بری در نمایشگاه MWC سال گذشته از گوشی کی‌وان رونمایی کرد. این شرکت با برگزاری یک رویداد مجزا از عرضه‌ی جهانی این موبایل خبر داد. به نظر نمی‌رسد که امسال نیز چنین رویدادی برگزار شود. با اینحال می‌توان انتظار داشت که محصول جدیدی، هرچند ساده و معمولی به نمایش گذاشته شود.

آلکاتل ـ آغازی جدید

آلکاتل ـ آغازی جدید

تقریبا به طور قطع می‌دانیم که آلکاتل در کنفرانس جهانی موبایل چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد. این شرکت در CES گذشته از برند جدید گوشی خود رونمایی کرد. گوشی‌های آلکاتل 5، 3 وی و 1 ایکس با محدوده‌ی قیمتی پایین (۱۰۰ تا ۳۰۰ دلار) در آمریکای شمالی و اروپا به فروش می‌رسند.

این دستگاه‌ها نسبت به قیمت و سخت‌افزارهایی که دارند،‌ عملکرد قابل قبولی را به اجرا گذاشتند. اما هنوز مشخص نیست که آلکاتل در بازار پر رقابت گوشی‌های هوشمند چطور می‌تواند عملکرد متفاوتی داشته باشد.

نوکیا  و معرفی یک نسخه جدید

نوکیا ـ یک نسخه‌ی جدید

برند نوکیا که در حال حاضر تحت مالکیت شرکت اچ‌دی‌ام گلوبال قرار دارد، توانست با گوشی‌های جدید اندرویدی خود توجه بسیاری را به خود جلب کند. این گوشی‌ها در بازار اروپا و آسیا با استقبال مواجه شده‌اند. به همین دلیل این شرکت قصد دارد در MWC 2018، آپدیت‌های جدیدی را در قالب دستگاه‌های جدید رونمایی کند.

کدامیک از این محصولات در کنگره جهانی موبایل 2018 برای شما جذاب هستند؟ این‌ گوشی‌ها تنها بخشی از دستگاه‌هایی هستند که در این کنفرانس رونمایی می‌شوند. اما شما منتظر کدام محصول هستید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر