;
coinex

انتشار فهرست گوشی‌های هوشمند مجهز به اسنپدراگون 845 در سال 2018

 

روز گذشته فهرست جالبی در وب‌سایت ویبو منتشر شد که مشخص می‌کند، کدام گوشی های هوشمند سال 2018 به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز می‌شوند.

شرکت کوالکام در نوامبر ۲۰۱۷ از جدیدترین سیستم روی تراشه‌ی خود یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ رونمایی کرد. بسیاری از تولیدکننده‌های موبایل از این پردازنده در گوشی‌های هوشمند خود استفاده خواهند کرد. برخی از مدل‌هایی که به اسنپدراگون 845 مجهز می‌شوند به خوبی شناخته شده هستند.

با اینحال فهرستی که در وب‌سایت ویبو منتشر شده، تقریبا نام تمام گوشی های موبایل سال 2018 را که به این تراشه مجهز می‌شوند، فاش کرده است. در این فهرست، زمان رونمایی هرکدام از این گوشی‌های پرچمدار نیز دیده می‌شود.

روز گذشته فهرست جالبی در وب‌سایت ویبو منتشر شد که مشخص می‌کند کدام گوشی های هوشمند سال 2018 به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز می‌شوند.

نام گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در صدر این فهرست دیده می‌شود که البته خبر تازه‌ای نیست. دیروز با رونمایی از این گوشی‌ها، اسنپدراگون 845 رسما کار خود را آغاز کرد.


مقایسه مشخصات سامسونگ گلکسی اس ۹ با گلکسی اس ۸ و اپل آیفون X ؛ رقابت بزرگان!


این فهرست به نام گوشی‌های ال جی جی 7 و ال جی جی 7 پلاس نیز اشاره کرده که به زودی معرفی می‌شوند. شیائومی می 7 از دیگر گوشی های هوشمند مجهز به اسنپدراگون 845 در سال 2018 است. در فهرست ویبو مشخص شده که این دستگاه در فروردین ماه رونمایی می‌شود.

اچ تی سی یو 12 نیز در اردیبهشت سال آینده رونمایی می‌شود که با این تراشه همراه خواهد بود. نام گوشی‌های دیگری مثل وان پلاس 6، سونی اکسپریا ایکس زد پرو و زد تی ای نوبیا زد 18 نیز در این فهرست دیده می‌شود که احتمالا در خرداد ماه آینده رونمایی خواهند شد.

گوشی نوکیا 10 که از مرداد ماه آینده کار خود را آغاز می‌کند، یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2018 است که از سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ برخوردار می‌شود. گلکسی نوت 9 از دیگر نام‌های هیجان‌انگیز این فهرست است که گفته می‌شود در شهریور ماه ۹۷ معرفی خواهد شد.


تماشا کنید: با انتشار یک ویدیو از کانسپت نوکیا ۱۰ دوربین پنچ گانه آن رخ نشان داد 


انتظار می‌رود که گوشی‌های شیائومی می میکس 3 و ال جی وی 40 نیز در شهریور آینده به نمایش گذاشته شوند. جالب اینجاست که نام گوشی شیائومی می میکس 2 در این لیست دیده نمی‌شود. گوشی‌هایی مثل گوگل پیکسل 3، گوگل پیکسل 3 ایکس ال، نوبیا زد 18 اس، اکسپریا ایکس زد 2 و اچ تی سی یو 12 پلاس که در مهر ماه ۹۷ معرفی می‌شوند، همگی با تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ همراه خواهند بود.

اما در آبان ماه باید منتظر رونمایی موتورولا موتو زد 2019 باشیم. آذر ماه سال آینده نیز از گوشی‌های وان پلاس 6 تی و سامسونگ W2019 رونمایی می‌شود که به این پردازنده مجهز خواهند شد.

با توجه به روال همیشگی هرکدام از این شرکت‌های تولیدکننده،‌ می‌توان انتظار داشت که این گوشی‌ها در همان تاریخ رونمایی شوند؛ بااینحال باید تا زمان تایید رسمی شرکت‌ها منتظر بمانیم.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر