;
coinex

با انتشار یک ویدیو از کانسپت نوکیا 10 دوربین پنچ گانه آن رخ نشان داد [تماشا کنید]

طراحی نوکیا 10 با انتشار یک ویدیو در یوتیوب رخ نشان داد. این دستگاه پرچمدار قدرتمند اچ ام دی گلوبال است که دوربین پنچ گانه آن کاملا جلب توجه می‌کند.

نوکیا 10 پرچمداری است که به احتمال زیاد با چیپست اسنپدراگون 845 قدرتنمایی خواهد کرد. بر اساس شایعات این دستگاه با سیستم دوربین 5 لنز خود رقبایش را به چالش خواهد کشید. به نظر می‌رسد که نوکیا در حال بازگشت به دوران اوج خود است.

طراحی نوکیا 10 و دوربین پنج گانه

طراحی نوکیا 10 و دوربین پنج گانه

سیستم دوربین 5 لنز نوکیا 10 شامل یک جفت سنسور 16 مگاپیکسلی کارل زایس است که می‌تواند 5 لنز با دهانه دیافراگم مختلف را در اختیار کاربرش گذاشته و زوم اپتیکال 10x را ارائه دهد. لرزشگر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) از دیگر ویژگی‌های این دوربین منحصر به فرد است.

در پنل جلویی این دستگاه یک نمایشگر آمولد 6.2 اینچی قرار دارد که حاشیه‌های بسیار باریکی داشته و به نظر می‌رسد که نسبت صفحه نمایش به بدنه آن چیزی بیشتر از 85 درصد باشد. این سبک طراحی خاصی است که پرچمداران آینده بی‌گمان از آن بهره خواهند برد.


بیشتر بخوانید: بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه متعلق به کدام گوشی‌های هوشمند است؟


در پنل جلویی این دستگاه یک نمایشگر آمولد 6.2 اینچی قرار دارد که حاشیه‌های بسیار باریکی داشته و به نظر می‌رسد که نسبت صفحه نمایش به بدنه آن چیزی بیشتر از 85 درصد باشد.

دوربین سلفی نوکیا 10 نیز یک دوربین دوگانه است که شامل دو سنسور 8 مگاپیکسلی خواهد بود. قابلیت پشتیبانی از وضبط یدیویی کواد اچ دی و البته فوکوس خودکار از ویژگی‌های این دوربین سلفی خواهد بود.

کانسپت به نمایش درآمده از نوکیا 10 نشان می‌دهد که این پرچمدار از اسنپدارگون 845 قدرت خواهد گرفت، 6 یا 8 گیگابایت رم خواهد داشت و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی روزانه آن را تامین خواهد کرد. باتری نوکیا 10 با پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge 4.0 ارائه می‌شود.

طراحی نوکیا 10 در این ویدیو در رنگ‌های قرمز، آبی و خاکستری خودی نشان می‌دهد. در قسمت پایین آن توری اسپیکرها و پورت یو اس بی نوع C قرار گرفته و هیچ جک هدفون 3.5 میلی‌متری در آن دیده نمی‌شود.

طراحی نوکیا 10 در این ویدیو در رنگ‌های قرمز، آبی و خاکستری خودی نشان می‌دهد. در قسمت پایین آن توری اسپیکرها و پورت یو اس بی نوع C قرار گرفته و هیچ جک هدفون 3.5 میلی‌متری در آن دیده نمی‌شود.

ویدیوی زیر به خوبی گویای آن چیزی است که نوکیا با پرچمدار جدید خود آن را به نمایش خواهد گذاشت. با آنکه دلیلی وجود ندارد که طراحی نوکیا 10 دقیقا همین کانسپت باشد، اما می‌تواند طرح کلی از آن را به ما نشان دهد. آیا شما این سبک طراحی را می‌پسندید؟

بیشتر بخوانید:

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر