;
coinex

هر‌آنچه از ایموجی واقعیت افزوده گلکسی اس ۹ می‌دانیم

با ارائه قابلیت ایموجی واقعیت افزوده (AR Emoji) در گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، امیدها برای توسعه بیشتر تکنولوژی واقعیت افزوده افزایش یافته است.

کمپانی سامسونگ، غول تکنولوژی کره‌ای، از سری جدید گوشی‌های پرچمدار خود، گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی کرد و حالا هرچه جلوتر می‌رویم، قابلیت‌های این دستگاه بیش از پیش مشهود می‌شوند. در این مطلب به بررسی ایموجی واقعیت افزوده گلکسی اس 9 خواهیم پرداخت.

ایموجی AR سامسونگ چیزی شبیه به انیموجی آیفون ۱۰ اپل است. خیلی سخت است که این دو را با هم مقایسه نکنیم. در انیموجی آیفون X، قادر خواهید بود یک تصویر انیمیشنی از چهره خود را بر روی موجودات مختلف قرار دهید و بدین وسیله حالت‌های بامزه‌ای به خود بگیرید.

با وجود اینکه در این مورد شباهت وجود دارد، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که تمایل سامسونگ به توسعه این قابلیت بیشتر از اپل باشد. در ادامه دقیقا به آنچه سامسونگ با اموجی‌های واقعیت افزوده خود خواهان ارائه‌ است، خواهیم پرداخت و چگونگی دسترسی به این قابلیت در گلکسی اس ۹ و اس 9 پلاس را شرح خوهیم داد.

چگونه به ایموجی واقعیت افزوده گلکسی اس 9 دسترسی پیدا کنیم؟

ایموجی‌های واقعیت افزوده در گلکسی اس ۹ و گلکسی اس 9 پلاس، به عنوان یک حالت جدید در برنامه دوربین بازطراحی شده‌اند. هنگامی که به این حالت بروید، اجازه دارید میان سبک‌های مختلفی از اشکال و یا یک نسخه کارتونی از خودتان یکی را انتخاب کنید.

شاید تصورش را کرده باشید، امکان ارسال ویدئو ضبط شده به همراه یک پیام به افراد دیگر وجود دارد. اگر به ارسال این تصاویر بامزه از خودتان علاقه‌ای ندارد، می‌توانید زمان‌ زیادی را با توانایی‌های اموجی AR سرگرم شوید. این ویژگی در شناسایی و نقشه برداری با جزئیات بسیار زیاد از چهره شما و تبدیل آن به یک کاراکتر کامپیوتری طرح ریزی شده و کار با آن می‌تواند برایتان لذت‌بخش باشد.


بیشتر بخوانید: ویژگی‌های گلکسی S9 ؛ محصولی برای ارتباطات دنیای امروز


به علاوه، پرچمدار‌های جدید این غول کره‌ای، با تجسم یک واقعیت افزوده از شخصیت شما، قادر است بر اساس قیافه شما، آواتار‌های انسانی سه بعدی بسیاری را خلق کند. هنگامی که یکی از آنها را بسازید، دسته‌ای از تصاویر ثابت ایموجی در برنامه پیام‌ها ایجاد می‌شود که می‌توانید به سرعت از آنها استفاده کنید. چیزی شبیه به نحوه وارد کردن تصاویر خود به چندین حالت بامزه بیتموجی (Bitmoji).

اموجی واقعیت افزوده گلکسی اس ۹

البته گوشی های گلکسی S9 همچنان به شما اجازه می‌دهند تا اشکال بامزه‌ای را بر روی چهره واقعی خود قرار دهید. درست مانند اسنپ‌چت و سایر برنامه‌ها، ایموجی‌های واقعیت افزوده ارائه شده در گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس، با آیتم‌های بامزه بسیاری همراه هستند.

باید دید آیا سامسونگ می‌خواهد در ادامه، ظرفیت‌های واقعیت افزوده گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس خود را توسعه ببخشید. به نظر شما آیا ارائه این قابلیت را می‌توان پاسخی به فناوری انیموجی آیفون ۱۰ دانست؟

کلیک یاب، ارائه دهنده تبلیغات Native و کلیکی، حامی تکراتو در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2018

.

منبع : Techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر