;
coinex

بیکسبی 2.0 در گلکسی نوت 9 سامسونگ قدرتنمایی می‌کند

نسخه دوم از دستیار صوتی سامسونگ، بیکسبی 2.0 (Bixby 2.0)، در گلکسی نوت 9 سامسونگ دیده خواهد شد. این دستیار صوتی سامسونگ قدرتمندتر از گذشته خودنمایی می‌کند.

سامسونگ به تازگی از گوشی‌های گلکسی اس 9 خود در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی کرد، گوشی‌های قدرتمندی که به خصوص در بخش دوربین با ایده‌ها و خلاقیت‌های جالبی همراه شده‌اند، اما دستیار صوتی آن هیچ ارتقایی پیدا نکرد.


بیشتر بخوانید: بررسی دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ ؛ از دیافراگم متغیر تا ایموجی AR


به نظر می‌رسد که سامسونگ دومین نسل از بیکسبی را در گلکسی نوت 9 به نمایش می‌گذارد؛ دستگاهی که در اوایل ماه آگوست و یا سپتامبر امسال (اواخر تابستان 97) معرفی خواهد شد.

رئیس بخش موبایل سامسونگ، DJ Koh، در مصاحبه‌ خود با برخی رسانه‌ها در نمایشگاه MWC 2018 گفت:

در بیکسبی 1.0 ما تمام تمرکزمان بر روی عرضه سریع آن به بازار بود. گسترش این اکوسیستم دشوار بود و بنابراین ما در بیکسبی 2.0 این جنبه را تقویت کرده و به شدت بر روی توسعه آن کار کردیم

مدیر بخش موبایل سامسونگ در ادامه این گونه نتیجه‌گیری کرد که “با این سرعت در پیشرفت بیکسبی، ما می‌توانیم همزمان با معرفی گلکسی نوت 9، دومین نسخه از این دستیار صوتی را عرضه کنیم.”

بیکسبی 2.0 در اکتبر گذشته (اوایل پاییز) و در طول برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ معرفی شد و نشان داد که پیشرفت‌های خوبی نسبت به نسخه فعلی دریافت کرده است.

صدای طبیعی‌تر انسانی در لوازم الکترونیکی این شرکت همچون تلویزیون، یخچال و فریزر و اسپیکرهای هوشمند طنین ‌انداز خواهد شد و کیت توسعه نرم افزار (SDK) آن به توسعه دهندگان اجازه خواهد داد تا تجربیات جدیدی از بیکسبی را برای کاربران خلق کنند.

DJ Koh در کنگره جهانی موبایل امسال همچنین به این نکته اشاره کرد که اولین اسپیکر هوشمند بیکسبی این شرکت نیز در نیمه دوم سال 2018 به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

 

کلیک یاب، ارائه دهنده تبلیغات Native و کلیکی، حامی تکراتو در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2018

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر