;
coinex

اعلام فراخوان ارز دیجیتالی ملی ؛ ارز دیجیتالی بومی عرضه می‌شود!

چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیاده سازی اولین ارز دیجیتالی بومی خبر داد. اکنون پست بانک فراخوان ارز دیجیتالی ملی را منتشر کرده است.

به گزارش تکراتو، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود که اجرای این فرایند در ابتدا به صورت آزمایشگاهی خواهد بود. محمد جواد آذری جهرمی ادامه داد که اعلام فراخوان ارز دیجیتالی ملی و شناسایی افراد فعال در این زمینه برعهده پست بانک، بانک تخصصی حوزه ارتباطات کشور است.


بیشتر بخوانید : اولین ارز دیجیتالی بومی به صورت آزمایشگاهی پیاده سازی می‌شود!


فراخوان ارز دیجیتالی ملی اعلام شد!

پست بانک کشور فرایند اعلام فراخوان ارز دیجیتالی ملی و همچنین شناسایی فعالان و نخبگان حوزه ارزهای دیجیتال را برعهده دارد. به گفته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پست بانک در نظر دارد برای اجرای سیاست‌های کلان بخش مالی و ICT کشور، با همکاری فعالان و نخبگان حوزه ارزهای دیجیتال مبتنی بر زنجیره بلوکی، نسبت به طراحی و راه اندازی زیست بوم ارزهای دیجیتالی ایرانی در کشور اقدام نماید.

در ادامه اعلام شد که از تمامی اشخاص حقیقی، حقوقی و نخبگان که در ارتباط با ابعاد فنی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، فقهی و طراحی مدل‌های کارکردی و فناورانه مربوط به ارزهای دیجیتال دارای سوابق تحقیقی و یا اجرایی هستند دعوت به عمل می‌آید. متقاضیان لازم است تا برای همکاری اطلاعات و درخواست خود را در چهار بخش زیر حداکثر تا ۲۵ اسفندماه جاری ارسال کنند.

  1. اطلاعات عمومی متقاضیان همکاری
  2. سوابق مربوط به فعالیت‌های تحقیقی، فناورانه و اجرایی در زمینه ارزهای دیجیتالی (نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)
  3. سوابق مربوط به مدیریت و اجرای طرح‌های کلان در حوزه‌های مالی و IT
  4.  اسامی افراد کلیدی و مؤثر در اجرای طرح

متقاضیان باید اطلاعات خود در این چهار بخش را به خوبی جمع آوری نموده و درخواست مشارکت خود در این طرح را، به نشانی الکترونیکی cryptocurrency@postbank.ir  ارسال و یا از طریق پست و مراجعه حضوری به ساختمان مرکزی پست بانک ایران مراجعه نمایند.

 

بیشتر بخوانید :

 

.

منبع :

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر