;
coinex

خدمات رومینگ نسل چهارم ایرانسل در 50 کشور ارائه می‌شود!

خدمات رومینگ نسل چهارم ایرانسل در 50 کشور جهان ارائه خواهد شد. مشترکین ایرانسل در خارج از کشور می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

به گزارش تکراتو، امکان استفاده از خدمات رومینگ نسل چهارم ایرانسل (LTE/4G) در سایر کشورها نیز وجود دارد. خدمات رومینگ نسل چهارم ایرانسل یا LTE ایرانسل در ۵۰ کشور و ۶۸ اپراتور در دسترس مسافران ایرانی که به خارج از کشور سفر می‌کنند، قرار دارد. ایرانسل پیش از این شبکه خدمات رومینگ نسل سه یا 3G را در ۱۴۹ کشور و با ۲۷۳ اپراتور برقرار کرده بود.

نحوه فعال کردن و اطمینان از ارائه خدمات رومینگ نسل چهارم ایرانسل در کشورهای مختلف

مشترکان ایرانسلی که قصد سفر به خارج از کشور دارند، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/roaming  و با جست‌وجوی کشور مقصد، از ارائه خدمات رومینگ نسل چهارم ایرانسل با اپراتورهای کشور مورد نظرشان اطمینان پیدا کنند. مشترکین همچنین می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *۱۱۱۱*۱# از سیم‌کارت خود و یا با استفاده از نرم‌افزار کاربردی ایرانسل من پیش از خارج شدن از ایران خدمات رومینگ خود را فعال کنند.

مشترکان ایرانسل علاوه بر مراجعه به وب‌سایت، می‌توانند از شماره ایرانسلی خود، نام کشور مقصد را (به فارسی یا انگلیسی) به شماره ۵۵۵ ارسال و تعرفه‌های رومینگ کشور مقصدشان را دریافت کنند. همچنین امکان افزایش شارژ و مدیریت حساب ایرانسلی، از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۷* و یا استفاده از نرم افزار کاربردی یا نسخه‌ وب نرم‌افزار ایرانسل من به نشانی my.irancell.ir نیز امکان‌پذیر است.


بیشتر بخوانید : بررسی اپلیکیشن ایرانسل من ؛ هر آنچه که باید در مورد برنامه کاربردی ایرانسل بدانید


خدمات رومینگ نسل چهارم ایرانسل در چه کشورهایی ارائه می‌شوند؟

خدمات رومینگ نسل چهارم ایرانسل بنا بر اعلام این شرکت در کشورهای ارمنستان، اتریش، بلژیک، دانمارک، آلمان، کره جنوبی، نروژ، عمان، روسیه، عربستان، آفریقای جنوبی، سوئد، تایوان، ترکیه، امارات، کویت، فرانسه، گرجستان، آذربایجان، تایلند، چین، جمهوری چک، ایتالیا، مصر، تاجیکستان، سریلانکا، رومانی، قطر، افغانستان، اسپانیا، هنگ کنک، جزایر موریس، لوکزامبورگ، ایسلند، اردن، استرالیا، سوییس، اوگاندا، ژاپن، مجارستان، کامرون، سنگاپور، بلغارستان، قزاقستان، انگلستان، اندونزی، کرواسی، قبرس، الجزایر و نپال ارائه می‌شود.

ایرانسل اعلام کرده که همواره بسته‌های متنوعی برای مشترکان در کشورها و اپراتورهای مختلف ارائه می‌کند که در کد دستوری *۱۱۱۱*۳#، نرم افزار کاربردی ایرانسل من و صفحه رومینگ وب‌سایت ایرانسل موجود است.


بیشتر بخوانید: بهره برداری تجاری IPV6 توسط ایرانسل در تمام کشور انجام شد !


.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر