;
coinex

بررسی اپلیکیشن ایرانسل من ؛ هر آنچه که باید در مورد برنامه کاربردی ایرانسل بدانید

اپلیکیشن ایرانسل من ، برنامه‌ای بی‌نظیر در زمینه خدمات مربوط به ایرانسل است که بسیاری از خدمات مربوط به سیم کارت‌های این شرکت در آن ارائه می‌شود. در این مطلب به بررسی اپلیکیشن ایرانسل من می‌پردازیم.

روزگاری بود که داشتن سیم کارت و تلفن همراه برای ما ایرانی‌ها به یک آرزوی بسیار دور تبدیل شده بود و قیمت‌های نجومی و میلیونی برای سیم‌کارت، یک سد بزرگ برای کسب تجربه استفاده از این تکنولوژی جدید آن زمان‌ها بود. با ورود ایرانسل به این بخش، دسترسی مردم نیز به خدمات سیم کارت‌های تلفن همراه بیش از پیش شد و هزینه‌های خرید این تکنولوژی نیز بسیار کاهش یافت.

این اتفاق در حالی روی داد که تا سالیان سال بسیاری از خدمات مربوط به سیم کارتها صرفا با حضور در نمایندگی‌ها و دفاتر مخابراتی انجام می‌شد که این موضوع باعث ایجاد مشکلات و دردسرهایی برای مردم بود که حتی برای خرید یک شارژ ساده نیز باید به این مراکز مراجعه می‌کردند.

اپلیکیشن ایرانسل من

تا همین چند سال قبل برای اینکه کاربران بتوانند از خدمات جانبی سیم کارت استفاده کنند، می‌بایست به دفاتر و نمایندگی‌ها مراجعه می‌کردند که باعث می‌شد هزینه‌های مادی و معنوی زیادی به آنها تحمیل شود و بعضا حتی کاربران نمی‌دانستند برای دریافت خدمات خودشان باید به کجا  مراجعه کنند و یا حتی به دلیل پروسه‌های طولانی از قید خدمت موردنیازشان نیز می‌زدند، ولی با گسترش خدمات غیرحضوری اپراتورهای تلفن همراه همانند اپلیکیشن کاربردی ایرانسل من، بسیاری از خدمات مورد نیاز کاربران از این طریق قابل ارائه است.

اپلیکیشن ایرانسل من که یکی از جامع‌ترین اپلیکیشن‌های موجود در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور است، علاوه بر امکانات مربوط به سیمکارت‌های تلفن همراه، خدمات جانبی از جمله خدمات مربوط به بیمه را نیز به کاربرانش ارائه می‌دهد.

همچنین طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم، اپلیکیشن ایرانسل من به نسبت سایر رقبا علی‌الخصوص رقیب اصلی آن که برنامه همراه من شرکت همراه اول است، رابط کاربری بهتر و روان‌تری دارد. به طور مثال در بخش فعالسازی بسته‌های اینترنت که یکی از پرکاربردترین بخش‌های اپلیکیشن‌های اپراتورها است، برای فعالسازی بسته در همراه من، قطعا مشقت زیادی نسبت به ایرانسل من خواهید داشت.

اپلیکیشن ایرانسل من

بررسی اپلیکیشن ایرانسل من و ویژگی‌های آن

در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های اپلیکینش ایرانسل من اشاره می‌کنیم که سعی کردیم یک معرفی و بررسی کامل از بخش‌های کاربردی این آن را ارائه کنیم تا به صورت کامل بتوانید همه نیازهای مربوط به سیم کارت که از طریق این اپلیکیشن قابل انجام است، پیگیری کرده و انجام دهید.

با اپلیکیشن ایرانسل من راحت‌تر شارژ خریداری کنید

اولین و اصلی‌ترین ویژگی اپلیکیشن ایرانسل من امکان خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های ایرانسل بوده که کاربر می‌تواند در قیمتهای مختلف و دلخواه، اقدام به خرید شارژ کرده و به صورت مستقیم شارژ را دریافت کند.

کاربران ایرانسل من در این بخش می‌توانند شارژهای هزار تا 20 هزار تومانی خریداری کنند. این شارژ امکان شگفت انگیزشدن نیز دارد که با محدودیت مصرفی که برای کاربر ایجاد می‌کند، به او امکان می‌دهد تا 30 درصد بیشتر از حالت عادی، شارژ دریافت کرده و از آن استفاده نماید.

بخش سوم از قسمت شارژ مجدد اپلیکیشن ایرانسل من یک امکان جالب بوده که به کاربر اجازه می‌دهد هر مقدار که دلش می‌خواهد، اقدام به شارژ سیم کارتش نماید. به طور مثال، شما برای خرید یک بسته اینترنتی نیاز به 200 هزار تومان شارژ دارید و شارژ ده باره 20 هزار تومانی قطعا حوصله‌بر بوده و زمان زیادی را لازم خواهد داشت. شما می‌توانید از طریق این بخش به صورت مستقیم اقدام به خرید 200 هزار تومان شارژ نمایید.

کاربران ایرانسل من در این بخش می‌توانند تا یک میلیون تومان شارژ خریداری کرده و از خدمات آن بهره مند شودن. البته باید توجه داشته باشید که از مبلغ وارد شده 9 درصد ارزش افزوده کم می‌شود و شارژی که عملا در سیم کارت شما اعمال می‌شود، 91 درصد از مبلغ وارد شده خواهد بود.

همچنین کاربر در این بخش می‌تواند از طریق درگاههای بانکهای مختلف مانند بانک سامان، ملت، پارسیان و سپه اقدام به پرداخت کرده یا اینکه مستقیما با اتصال به اپلیکیشن مالی آپ، مبلغ شارژ خریداری شده را پرداخت نماید.

خرید بسته‌های اینترنتی به آسانی دو لمس ساده!

یکی از امکانات خوب اپلیکیشن ایرانسل من که نسبت به رقیب جدی خود، از سادگی و سهولت بسیار خوبی برخوردار است، بخش خرید بسته‌های اینترنتی است که البته با عنوان خرید بسته‌های افزایشی در اپلیکیشن دیده می‌شود و دلیل آن نیز دیگر بسته‌های مربوط به سیم‌کارت است که مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد.

در این بخش بسته‌های اینترنت مختلف در بازه‌های زمانی: ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه، شش ماهه و یکساله ارائه شده که به راحتی از طریق اعتبار سیمکارت و یا پرداخت اینترنتی قابل خرید است. همچنین بسته‌های ترکیبی که ترکیب حجم اینترنت+دقایق مکالمه+تعداد پیامک است نیز قابل خریداری است.


همچنین بخوانید: بررسی اپلیکیشن مالی تاپ


این بخش با توجه به گستردگی بسته‌های موجود، بسیار جامع و کامل بوده و به دلیل جمع‌بندی و دسته‌بندی بسته‌ها، برای کمک به انتخاب و خرید بسته‌های اینترنتی بسیار راهنمای خوبی است.

تاریخچه فعالیت خود را ببینید

یکی از بخش‌های خوب اپلیکیشن ایرانسل من بخش تاریخچه آن است که به کاربر امکان می‌دهد به راحتی به تمامی کارهایی که در سیم‌کارت خود انجام داده است، دسترسی داشته باشد.

در اولین بخش این قسمت از برنامه ایرانسل من می‌توانید تاریخچه بسته‌های افزایشی را که خریداری کردید، ببینید. در این بخش جزئیات کاملی از بسته‌های خریداری شده نمایش داده می‌شود که برای بررسی و مقایسه نحوه استفاده از نت کاربران بسیار مفید است. مواردی از جمله تاریخ فعالسازی، تاریخ انقضا، قیمت و عنوان بسته افزایشی از جزئیاتی هستند که در این بخش به کاربران ارائه می‌شود.

تغییر طرح تعرفه دیگر موردی است که در این قسمت از برنامه ایرانسل من وجود دارد تاریخچه تغییر تعرفه به طور مثال ثانیه‌ای به دقیقه‌ای و موارد دیگر را به کاربر نمایش می‌دهد.

همینطور در این بخش می‌توانید شارژ مجددهای انجام شده را ببینید و محاسبات مالی خود را انجام دهید. دیگر مورد پرکاربرد در این قسمت از اپلیکیشن ایرانسل من، بخش جزئیات 15 کارکرد آخر است که به کاربر اجازه می‌دهد تا در صورت ایجاد مشکلی بتواند به همه کارهایی که انجام داده، دسترسی داشته باشد. این کارکردها می‌تواند شارژ مجدد باشد و یا خرید بسته افزایشی و حتی استفاده‌هایی که از اینترنت انجام شده است.

نکته‌ای که نظر ما را به خودش جلب کرد، نمایش ریز مصرف اینترنت بود که اینترنت بین‌المللی از اینترنت ملی جدا شده است و به طور کامل حجم و تاریخ و زمان و هزینه اینترنت مصرف شده را به کاربر نمایش می‌دهد. این اتفاق بی‌نظیری است برای افرادی که فکر می‌کنند هزینه‌های محاسبه شده توسط ایرانسل درست نیست و از این طریق می‌توانند متوجه نحوه محاسبات اپراتور شوند.

آخرین بخش از این قسمت، سوابق خرید بیمه بوده که در آن خریدهای مربوط به بیمه‌های مختلف که در ادامه معرفی خواهیم کرد، قابل ارائه است.

پیشنهادات ویژه ایرانسل، چیزی فراتر و جذاب‌تر از پیشنهادات عام

یکی از بخش‌های جذابی که مورد توجه بسیاری از کاربران، از جمله بنده بوده و شامل پیشنهادات خاص و ویژه ایرانسل است، بخش پیشنهادها است. در این بخش، کاربران می‌توانند طرح‌های تشویقی ایرانسل که معمولا در مدت محدود اجرا می‌شوند را مشاهده نمایند. در بخش پیشنهادات داغ کاربران با اخبار مختلف در حوزه سرویس‌های مختلف ایرانسل برای کاربران دائمی و اعتباری آشنا می‌شوند و می‌توانند از این سرویس‌ها برای سیم کارت خود استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن هف هشتاد ؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن مالی ۷۸۰ بدانید


دومین بخش در قسمت پیشنهادها که قسمت اصلی این بخش نیز هست، بخش پیشنهادات شخصی است که در آن آفرهای بسیار جالبی برای اینترنت و مکالمه و پیامک ارائه شده است که معمولا بسیار جذاب‌تر از بسته‌های عادی اینترنتی و افزایشی است.

به طور مثال ، ایرانسل برای ایام بهمن ماه، بسته 2 و 5 گیگابایتی در نظر گرفته است که یک هفته زمان برای مصرف آن قرارداده شده است که این اتفاق نیز به دلیل خاص بودن آن و همچنین هزینه اندک آن بوده که برای کاربران پرمصرف بسیار عالی محسوب می‌شود.

ریز مکالمات خود را در اپلیکیشن ایرانسل من ببینید

یکی دیگر از بخش‌های خوب اپلیکیشن ایرانسل من بخش مشاهده ریز مکالمات است که به کاربر امکان می‌دهد تا بتواند به راحتی طبق تاریخ مدنظر کاربر، ریز مکالمات را در اختیار داشته باشد.


بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن مثقال ؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن اعلام نرخ ارز و سکه بدانید


برای دریافت جزئیات مصرف و ریز مکالمات خود (مربوط به سه ماه گذشته و در بازه‌های پانزده روزه) پس از انتخاب بازه، روی گزینه تایید کلیک کنید. نتیجه ظرف حداکثر 2 ساعت به صورت پی‌دی‌اف در زبانه  “دریافت ریز مکالمات” آماده دانلود خواهد بود. اگر مایلید ریز مکالمات را از طریق ایمیل دریافت کنید، پس از مشخص کردن بازه زمانی، آدرس را از طریق ایمیل دریافت کنید. پس از مشخص کردن بازه زمانی، آدرس ایمیل خود را در قسمت مربوطه  وارد نمائید تا نتیجه برای شما ارسال شود.

اپلیکیشن ایرانسل من

یک بسته بخرید ، چند نفره استفاده کنید

یکی دیگر از ویژگی‌های اپلیکیشن ایرانسل من که معمولا بسیاری از کاربران از آن مطلع نیستند، بخش حساب چند کاربره است که طبق آن کاربران می‌توانند یک بسته را خریداری کنند و آن را بین دوستان و آشنایانشان به اشتراک بگذارند.

با استفاده از سرویس حساب چند کاربره یک بسته بخرید و آن را بین اعضای خانواده یا دوستان خود به اشتراک بگذارید. یکی از بسته‌های این بخش را خریده و پس از فعالسازی، شماره دوستان و خانواده‌تان را به عنوان زیر شاخه اضافه کنید و برای استفاده او محدودیت تعیین کنید.

البته طبق تجربیات و مشاهدات ما در تکراتو، معمولا افراد از این بخش برای راه‌اندازی کسب و کار کوچکی نیز استفاده می‌کنند که به طور مثال بسته 30 گیگ را خریداری می‌کنند. در این بسته که هر گیگابایت حدود سه هزار تومان برای مشتری تمام می‌شود، در بازار به راحتی تا 5-6 هزار تومان می‌فروشند.

برای دیگران شارژ ارسال کنید؛ به راحتی!

با استفاده از این سرویس می‌توانید خط اعتباری دوستانتان را شارژ کنید یا صورتحساب خط دائمی آنها را بپردازید. این قابلیت برای افرادی که معمولا مسئولیت تامین شارژ دیگر افراد را دارند بسیار قابلیت پرکاربردی است. به طور مثال پدر خانواده می‌تواند با استفاده از این قابلیت به راحتی سیمکارت همسر یا فرزندانش را به اندازه دلخواه شارژ کرده و از این امکان استفاده کند.

البته یکی از هزینه‌هایی که باید توجه کنید این است که برای انتقال هر هزار تومان شارژ، می‌بایست 50 تومان کارمزد به ایرانسل پرداخت کنید که گفتنی است با توجه به 9 درصد ارزش افزوده در خرید شارژ مستقیم، این امکان بسیار به صرفه‌تر از حالت خرید شارژ برای کاربران خواهد بود.

نکته دیگر اینکه محدودیتی در ارسال شارژ برای دیگران در این قسمت وجود ندارد و کاربر به راحتی می‌تواند هر مقدار که دلش بخواهد شارژ برای دیگران ارسال کند، اما نکته اینجاست که اگر شما بخواهید برای کسی یک میلیون تومان شارژ ارسال کنید، باید هزار بار عملیات انتقال هزار تومانی شارژ را تکرار کنید که خب طبیعتا کار هر کسی نیست!

نکته جالب دیگر در بررسی اپلیکیشن ایرانسل من دیدیم، امکان درخواست شارژ از دیگران است. به طورمثال شما می‌توانید برای پرداخت صورتحساب سیم کارت دائمی خود از دیگران طلب شارژ کنید، بدون آنکه نیاز باشد این کار را از طریق دیگری انجام دهید.

این بخش از اپ مورد توجه بعضی از اهالی بازار شارژ نیز واقع شده است که بازار غیرقانونی خرید و فروش شارژ ایرانسل نیز از این طریق بسیار داغ است. البته تامین شارژ این بخش از فروشندگان به صورت خاص انجام می‌گیرد و بدیهی است که این اتفاق از طریق خرید شارژ معمولی صورت نمی‌گیرد.

دوستانتان را به ایرانسل من دعوت کنید، جایزه بگیرید

یکی دیگر از بخش‌های خوب ایرانسل من، بخش دعوت از دوستان است. در این قسمت کاربران می‌توانند با دعوت از دوستان و آشنایان و هر کس دیگری به اپلیکیشن ایرانسل من، از اینترنت رایگان ایرانسل بهره‌مند شوند. بدیهی است که این اینترنت رایگان به افرادی تعلق می‌گیرد که بتوانند کاربرانی که هنوز از ایرانسل من بهره‌مند نیستند، به این اپلیکیشن دعوت کنند.

سرویس بیمه، چیزی فراتر از همه اپراتورها

اوج خلاقیت ایرانسل در بخش‌های مختلف اپلیکیشن ایرانسل من بخش بیمه است که با یک قابلیت ارزش افزوده ویژه، توانسته است یک وجه متمایزکننده نسبت به سایر اپلیکیشن‌های اپراتورهای رقیب برای خودش دست و پا کند. در این بخش کاربران می‌توانند از محصولات بیمه‌ای شرکتهای مختلف استفاده کنند که البته نقش بیمه رازی در این قسمت از اپلیکیشن ایرانسل من بسیار پررنگ بوده و بخش اعظمی از محصولات بیمه‌ای ارائه شده  در این بخش،  به عهده بیمه رازی است.

اولین محصول بیمه‌ای در بخش بیمه اپلیکیشن ایرانسل من، بیمه حوادث است که برای افراد مختلف بسیار ضروری است. این بیمه با هزینه بسیار اندک قابل خریداری است، ولی خدمات بسیار زیادی برای افراد خواهد داشت.

یکی از مشکلات مردم ما این است که هزینه بیمه تکمیلی درمان در کشور بالاست و افرادی که شغل ثابت نداشته و یا به صورت آزاد فعالیت می‌کنند، نمی‌توانند از بیمه تکمیلی درمان بهره‌مند شوند. در صورت اینکه فرد دچار حادثه شود، هزینه‌های مربوط به بیمارستان قطعا وی را دچار مشکل خواهد کرد. با خرید بیمه حوادث با هزینه بسیار اندک، می‌تواند در صورت حادثه از خدمات این بیمه استفاده نماید.

پوشش بیمه شامل فوت یا نقص عضو در اثر حادثه است. با در نظر گرفتن مدت و میزان پوشش بیمه، گزینه مدنظر را می‌توان از بین موارد مختلف ارائه شده توسط بیمه رازی خریداری کرد. در این بخش با آپشن‌های مختلف 5 تا 365 روزه و با پوشش 10 تا 50 میلیون تومان، می‌توان بیمه حادثه خریداری کرد.

دیگر مورد از محصولات بیمه‌ای ارائه شده در این بخش، بیمه سفر است که در حال حاضر صرفا بیمه سفر به عراق وجود داشته و کاربران می‌توانند با انتخاب مدت زمان سفر و پوشش موردنظرشان با هزینه بسیار اندکی بیمه خود را انجام دهند و با خیال راحت به کشور عراق سفر کنند.

از نظر ما در تکراتو، شاهکار اپلیکیشن ایرانسل من در بخش بیمه‌ای، بیمه دندانپزشکی است که تقریبا در بسیاری از شرکتهای بیمه‌ای که کار بیمه تکمیل درمان را برای شرکتهای مختلف انجام می‌دهند، وجود نداشته و هزینه‌های زیادی نیز برای افراد به دنبال دارد. با این امکان اپلیکیشن ایرانسل من، کاربران می‌توانند با خرید بیمه دندان پزشکی به راحتی هزینه‌های پزشکی خود را کاهش دهند.

اپلیکیشن ایرانسل من

این خدمت که با همکاری شرکت بنیان سلامت پاسارگاد با عنوان بنیان کارت ارائه شده است، در دو طرح قابل خرید بوده که طبق تعرفه اول، کاربران تا 30 درصد تخفیف در خدمات دندانپزشکی دریافت می‌کنند. هزینه این بیمه برای یکسال، 59 هزار تومان عنوان شده است که با توجه به هزینه‎های گزاف دندانپزشکی، در همان استفاده اول، هزینه کارت صادر شده با تخفیفی که ارائه می‌شود، قابل برگشت خواهد بود.

طرح دوم نیز طرحی است که با حق بیمه 139 هزار تومان در یکسال، تخفیف 50 درصدی را برای استفاده کنندگانش در بر خواهد داشت. شما می‌توانید این طرح ها را برای خودتان و یا عزیزانتان خریداری کنید که این خرید با ارائه مشخصات شخصی خود یا دیگران صورت می‌گیرد. کارت درمان علاوه بر ارسال از طریق ایمیل، برای افرادی که خریداری کرده‌اند، ارسال می‌شود که در مراجعه به مراکز درمانی مورد استفاده قرار بگیرد.

ما در این بخش کمی جلوتر رفتیم و خدمات بنیان کارت را از طریق سایت شرکت بنیان سلامت پاسارگاد مورد کندوکاو قرار دادیم. با توجه به پوشش‌دهی مناسب این شرکت در سرتاسر کشور، می‌تواند گزینه خوبی برای یک بیمه تکمیلی در بخش دندانپزشکی باشد.

به هر حال گفتنی است که این بخش با توجه به توضیحات ارائه شده و هزینه‌های بسیار اندکی که دارد، ارزش یکبار تست را دارد تا کیفیت این خدمات را به صورت عملی مشاهده کنید.

خدمات ویژه سیم کارت

از دیگر بخش‌های موجود در اپلیکیشن ایرانسل من بخش مدیریت سیمکارت و خدمات ویژه آن است که در این قسمت کاربران می‌توانند کارهایی از قبیل تبدیل سیم‌کارت به دائمی، تبدیل خط به 4G، خرید آنلاین سیمکارت و رفع مسدودیت را انجام دهند.

سرگرمی‌ با طعم خدمات جانبی و فانتزی

یکی دیگر از بخش‌های کاربردی اپلیکیشن ایرانسل من بخش سرگرمی آن است که در این بخش خدمات جالب و متنوعی به کاربران ارائه می‌شود. در اولین بخش از این قسمت برنامه‌های کاربردی دیگر ایرانسل معرفی شده است که کاربران می‌توانند به صورت مستقیم اقدام به دانلود و استفاده از آنها نمایند.

همچنین اگر جزو طرفداران آهنگ پیشواز در ایرانسل هستید، حتما می‌دانید که برای شنیدن آهنگ‌های دلخواه و انتخاب آنان باید از طریق تماس تلفنی اقدام کنید، ولی در این بخش از اپلیکیشن می‌توانید به صورت آنلاین به آهنگ‌های موجود دسترسی داشته باشید و از آنها برای تماس‌های خود استفاده نمایید.

از دیگر بخش‌های موجود در قسمت سرگرمی اپلیکیشن ایرانسل من می‌توان به مواردی از جمله: ویترین، پیام پیشواز، پیشخوان، کارت ویزیت، عضویت در برنامه‌ها و سرویس‌های سرگرمی فعال اشاره کرد.

راهنمای جامع و کامل برای کدهای دستوری ایرانسل

برای خیلی از افراد پیش می‌آید که دسترسی به اینترنت نداشته، اما نیاز به استفاده از بعضی خدمات سیم کارتشان دارند و لزوما نیازی به اینترنت ندارد. دسترسی به کدهای دستوری نیز بسیار سخت بوده و بعضا به دلیل عدم نیاز اطلاع از این موارد نیز ممکن نبوده و بسیار دور از ذهن به شمار می‌رود، ولی با بخش کدهای دستوری اپلیکیشن ایرانسل من به راحتی به همه این کدها می‌توانید دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

سرعت اینترنت خود را بسنجید

یکی دیگر از بخش‌های اپلیکیشن ایرانسل من، بخش سرعت سنجش اینترنت است که به کاربران امکان می‌دهد سرعت اینترنت خود را بسنجند که این به آنها کمک می‌کند تا از کیفیت خدمات ارائه شده نیز مطلع شوند. این خدمت از طریق سرورهای شرکت ایرانسل صورت می‌گیرد که بدیهی است برای مشتریان خود این شرکت، نتایج بهتری خواهد داشت.

پرسش و پاسخ‌هایی که متدوال هستند و کاربردی

بسیاری از کاربران برای استفاده از خدمات ایرانسل، سوالاتی دارند که نمی‌دانند از کجا مطرح کنند. بسیاری از این سوالها تکراری بوده و سوال بسیاری از کاربران است. ایرانسل برای یکبار به همگی آنها پاسخ داده و در بخش سوالات متدوال آورده است.

این بخش با دسته بندی‌های مختلف از جمله پیام کوتاه، تعرفه‌ها، مدیریت اعتبار، پوشش شبکه، تعویض تعرفه و  موارد دیگر در سرویس‌های مختلف سیم کارت اعتباری، دائمی، وایمکس و اینترنت ثابت در اختیار کاربران قرار گرفته است.

ارتباط با ایرانسل و خدمات بسیار خوب

یکی از کاربردی‌ترین بخش‌های اپلیکیشن ایرانسل من بخش ارتباط با ما است که کاربران می‌توانند به صورت مستقیم با پشتیبانان این شرکت ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را از این طریق برطرف نماید.

در این بخش کاربران می‌توانند مناطق تحت پوشش سرویس‌های مختلف ایرانسل را مشاهده کنند. همچنین در دیگر بخش این قسمت نزدیکترین مرکز خدمات به کاربر نیز طبق لوکیشن ثبت شده به او گفته می‌شود. دیگر بخش‌هایی از جمله ارجاع و پیگیری درخواست، رزرو نزدیکترین مرکز خدمات و تاریخچه رزرو در این قسمت وجود دارد.

پرونده کاربر، از بستن پیامک‌های تبلیغاتی تا طرح کنترل مصرف آزاد

آخرین بخش از بررسی اپلیکیشن ایرانسل من ، بخش پرونده است که در این بخش کاربر می‌تواند رمز عبور خود را تغییر دهد. همچنین می‌تواند تنظیمات مربوط به پیامک‌های تبلیغاتی را انجام دهد و از این طریق، مسدود سازی تبلیغات نیز صورت می‌گیرد. همچنین اگر از طرفداران فوتبال هستید می‌توانید بسته به تیم مورد علاقه تان، تم اپلیکیشن ایرانسل من را تغییر دهید.


بیشتر بخوانید: امضای تفاهم نامه همکاری بین ایرانسل و لالیگا


همچنین در این بخش می‌توانید مشخص کنید که طرح کنترل مصرف آزاد فعال باشد یا خیر. این قابلیت باعث می‌شود که از هزینه‌های گزاف مصرف آزاد اینترنت جلوگیری شده و صرفا در صورت داشتن بسته اینترنتی، اینترنت سیم کارت قابل استفاده باشد.

اپلیکیشن ایرانسل من

جمع بندی

به طور کلی ایراد خاصی به اپلیکیشن ایرانسل من وارد نبوده و به نظر می‌رسد مسئولین این اپلیکیشن و شرکت ایرانسل به خوبی روند پیشرفت این اپلیکیشن را می‌دانند و خدمات موردنیاز کاربران را ارائه می‌دهند. امیدواریم به زودی با بررسی اپلیکیشن‌های سایر اپراتورها بتوانیم به مشتریان این اپراتورها نیز خدمت‌رسانی کرده باشیم.

دانلود اپلیکیشن ایرانسل من

در ادامه با کلیک روی دکمه زیر می‌توانید برنامه کاربردی ایرانسل را دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    سلام باتوجه به قرارداد ایرانسل با باشگاه پیروزی ما استقلالی ها از امروز با سیم کارت ایرانسل کار نمی کنیم و همچنین از اپلیکشن های دیگر نصب و استفاده می کنیم کارشناسی ایران چطور می شود بدون کارشناسی فقط با پیروزی قرارداد می بندد نمی دانند احتمال از دست دادن بازار استقلال را از دست بدهند

    پاسخ

    سلام وقت بخیر
    چند روزه ک برنامه ایرانسل من باز نمیشه
    اول فک کردم از نت
    ولی دیدم ن همه برنامه هام باز میشه الا این
    رو برنامه این کلمه میاد
    برقراری ارتبات ناموفق بود.لطفاتنظیمات
    شبکه را برسی نمایید

    پاسخ

    در بخش تاریخچه،بعد از انتخاب کارکرد 2روز،به جز گزینه اینترنت،مکالمه،پیامک،یک گزینه به اسم سایر هست،منظور از سایر چه نوع کارکردی هست؟

    پاسخ

    سلام خسته نباشید
    میخام تاریخچه مای ایرانسلم پاک بشه
    چیکار باید بکنم؟؟

    پاسخ

    اقا این برنامه من باز نمیشع چرا

    پاسخ

    چگونه میتوانم بدانم از ریز مصرف اینترنتم و استفاده ان در ریز مکالمات

    پاسخ

    سلام چطور بفهمم کسی غیر از خودم حساب ایرانسل من را در گوشی دیگری امتحان میکند با داشتن رمز عبور!؟! ایرانسل من معلوم میکنه کسی تو حسابم هست یا نه،؟؟؟ چطور میشه انداختش بیرون؟؟؟

    پاسخ

    سلام وقت بخیر
    یه قسمت عرض کردید که توسط حساب چند کاربره ی ایرانسل تحقیقات تون نشون داده خیلی ها واسه کسب و کار کوچک ازش استفاده میکنن …میشه یه راهنمایی بکنید آخه کلا زیر شاخه فقط میشه ده نفر داشته باشی خب با ده نفر که نمیشه کاری انجام داد ….آیا روشی هست که بشه هرچقدر زیر شاخه خاسته باشی بتونی عضو کنی؟؟؟ لطفاً راهنمایی کنید خیلی ممنون

    پاسخ