;
coinex

گوشی‌های سونی اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت رسما معرفی شدند

کمپانی سونی در کنفرانس جهانی موبایل 2018 از گوشی‌های اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت رسما رونمایی کرد.

این دو گوشی هوشمند، جدیدترین پرچمداران اندرویدی کمپانی سونی هستند که از بسیاری جهات به هم شباهت دارند. البته نسخه‌ کامپکت از نسخه‌ی استاندارد کمی کوچک‌تر است.

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2 به نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن FHD+ HDR مجهز شده که در نسبت ابعاد ۱۸:۹ ساخته شده است. اما نسخه‌ی کامپکت از صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن FHD+  HDR بهره می‌برد. هر دو گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ هستند.

دو گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2 و زد 2 کامپکت با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی همراه هستند. یک دوربین ۱۹ مگاپیکسلی با سنسور ۲.۳/۱ اینچی Exmor RS، تنظیمات دوربین اصلی این دو گوشی را تشکیل می‌دهد. یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با سنسور ۵/۱ اینچی Exmor RS نیز در نمای جلویی این گوشی‌های هوشمند تعبیه شده است. از دیگر مشخصات گوشی‌های سونی اکسپریا ایکس زد 2 و زد 2 کامپکت می‌توان به اندروید ۸ اوریو، تاییدیه IP65/IP68 و سنسور اثرانگشت در نمای پشتی اشاره کرد.

این دو دستگاه از لحاظ ظرفیت باتری با هم تفاوت دارند؛ گوشی ایکس زد 2 به باتری ۳۱۸۰ میلی‌آمپر ساعت و نسخه‌ی کامپکت به باتری ۲۸۷۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده‌اند. تفاوت دیگر اینکه گوشی اکسپریا ایکس زد 2 از شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند. این دو دستگاه تا اواسط فروردین ماه عرضه خواهند شد؛ اما در حال حاضر، ‌اطلاعاتی درباره‌ی قیمت آنها در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

 

 

کلیک یاب، ارائه دهنده تبلیغات Native و کلیکی، حامی تکراتو در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2018

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ته دیگشم که خوردن
    چه دیر پوشش دادین؟

    پاسخ