;
coinex

با یک اپلیکیشن کنترل گوشی فرزندان خود را از راه دور به دست بگیرید!

کنترل گوشی فرزندان با استفاده از یک اپلیکیشن امکان پذیر است. از این پس والدین می‌توانند حتی از راه دور گوشی فرزاندان خود را قفل کنند.

به گزارش تکراتو، به تازگی اپلیکیشنی ساخته شده که به والدین اجازه می دهد از راه دور موبایل فرزندان خود را قفل کنند. همچنین نصب هرگونه اپلیکیشن روی موبایل کودک بدون اجازه والدین ممکن نیست. این اپلیکیشن جدید توسط گوگل ساخته شده و به الدین اجازه می دهد تا بتوانند با فشار یک دکمه از راه دور موبایل فرزندان خود را قفل کنند. همچنین اپلیکیشن Family Link به بزرگسالان اجازه می دهد فعالیت های کودکان در موبایل های خود را کنترل کنند.


بیشتر بخوانید : راه اندازی اینترنت کودکان با کمک یک شرکت دانش بنیان


نحوه کنترل گوشی فرزندان با اپلیکیشن Family Link

در این روش برای کنترل گوشی فرزندان کافی است والدین یک حساب کاربری گوگل در موبایلی ایجاد کنند که قصد محافظت از آن را دارند و در مرحله بعد با پرداخت کارمزدی یک درصدی از کارت اعتباری خود  احراز هویت می شوند. آنها می توانند به طور هفتگی یا ماهانه گزارش هایی درباره اپلیکیشن های مورد استفاده فرزندان و مکان یابی آنها دریافت کنند.

این اپلیکیشن برای کودکان و نوجوانان زیر ۱۳ سال ساخته شده است. همچنین کودکان نمی توانند بدون تایید والدین اپلیکیشنی را دانلود کنند. البته اگر کودک آفلاین باشد، این اپلیکیشن فعال نخواهد بود.

با یک اپلیکیشن کنترل گوشی فرزندان خود را به دست بگیرید!

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر