;
coinex

طراحی و ساخت اپلیکیشن مراقبت از کودک و نوجوان در فضای مجازی به پایان رسید!

یک شرکت دانش بنیان در کشور اپلیکیشن مراقبت از کودک و نوجوان در فضای مجازی را با هدف آرامش والدین طراحی و پیاده سازی کرده است.

به گزارش تکراتو، اپلیکیشن مراقبت از کودک و نوجوان توسط والدین، با هدف تاکید بر نیاز کشور به محصولات بومی، توسط یک شرکت دانش بنیان طراحی و تولید شد. این نرم افزار کاربردی تلفن همراه، اپلیکیشن مراقبت از کودک و نوجوان با هدف آرامش والدین در زمان حضور کودک در فضای مجازی طراحی شده است.

استفاده از یک اپلیکیشن مراقبت از کودک و نوجوان ضروری است!

حفظ و حراست از کودک در فضای مجازی امری است که باید طبق استانداردهای جهانی و حتی داخلی هر کشور، برای آن برنامه ریزی های مناسبی صورت گیرد و بستر و زیرساخت آن فراهم شود. براین اساس این مساله در بسیاری از کشورها با طراحی اپلیکیشن مراقبت از کودکان در فضای مجازی اجرایی شده و در برخی دیگر از کشورها در حال پیگیری برای تحقق است. برای مثال گوگل اپلیکیشنی مبنی بر اجازه والدین برای کنترل فرزندان در فضای مجازی طراحی و تولید کرده است.


بیشتر بخوانید: با یک اپلیکیشن کنترل گوشی فرزندان خود را از راه دور به دست بگیرید!


رونمایی از سند مراقبت از کودکان در فضای مجازی

سند مراقبت از کودکان در فضای مجازی در روز ۱۳ آبان و همزمان با روز دانش آموز به عنوان نخستین اولویت برنامه های وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم رونمایی شد. از این رو تولید اپلیکیشن مراقبت از کودک و نوجوان به صورت بومی و به گونه ای که امکان مراقبت خانواده ها از کودکان و نوجوانان را فراهم کند، در دستور کار قرار گرفت.

ویژگی های اپلیکیشن مراقبت از کودک و نوجوان

این اپلیکیشن مراقبت از کودک و نوجوان ، توسط یک شرکت دانش بنیان طراحی و تولید شده و مورد تقدیر و توجه وزرای ارشاد و ارتباطات قرار گرفت. این اپلیکیشن، کودک و نوجوان را هدف قرار داده و با نصب آن والدین می توانند میزان استفاده کودک از فضای مجازی شامل محتواهای مورد دسترسی، ساعات استفاده از تلفن همراه و دسترسی های تماس و پیامک را مدیریت کنند.


بیشتر بخوانید: نظارت و کنترل کودکان در فضای مجازی ضروری است!


قابلیت نصب این برنامه بر تبلت و تلفن با دریافت دو خروجی مجازی برای والدین و کودکان از مزایای این برنامه کاربردی است. به عبارت دیگر، والدین با نصب این برنامه می توانند محدودیت های مورد نظر جهت استفاده کودک خود از فضای مجازی را در تلفن همراه خود اعمال کنند و دستگاهی مدیریت شده را در اختیار کودک خود قرار دهند. با این فرآیند هزینه خرید تلفن یا تبلت مجزا یا سیم کارت های محدود، تنها با نصب یک برنامه به جیب کاربران باز خواهد گشت.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر