;
coinex

راه اندازی اپلیکیشن آنلاین مشاوره دانشگاه تهران

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران اعلام نمود که در حال انجام برنامه ریزی‌هایی برای راه اندازی اپلیکیشن آنلاین مشاوره دانشگاه تهران هستند.

به گزارش تکراتو، حمید پیروی اعلام نمود که امسال کارنامه سلامت روان را به صورت اینترنتی در سامانه گلستان دانشگاه ارایه کرده‌اند و برهمین اساس توانسته‌اند تا خیلی زود، دانشجویان نیازمند ارائه مشاوره بهداشت روان را شناسایی کرده و خدمات لازم را ارائه دهند.

وی در ادامه صحبت های خود در مورد راه اندازی اپلیکیشن آنلاین مشاوره دانشگاه تهران سخن گفت. به گفته وی در حال حاضر برنامه اصلی آنها، در دسترس بودن خدمات مشاوره، اپ مشاوره برخط و یا به اصطلاح اپلیکیشن مشاوره به صورت ویس و ویدئو است.

استفاده از اپلیکیشن آنلاین مشاوره دانشگاه تهران

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران اضافه کرد که با ایجاد این اپلیکیشن آنلاین مشاوره دانشگاه تهران ، دانشجو هر زمان می تواند از تلفن هوشمند و یا لپ تاپ، از داخل خوابگاه به صورت تخصصی و چهره به چهره، خدمات مشاوره مورد نظر خود را دریافت کند.

وی ادامه داد که ایجاد این اپلیکیشن نیازمند زیرساخت های فنی و نرم افرازی است و تاکید کرد که امیدوارند اوایل اسفند ماه سال جاری اپلیکیشن آنلاین مشاوره دانشگاه تهران راه اندازی و استفاده شود.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر