;
coinex

ال جی جی 7 نئو به عنوان جانشین ال جی جی 6 عرضه می‌شود!

ال جی جی 6 یکی از برترین گوشی‌های 2017 بود. این محصول در اوایل سال 2017 معرفی شد و حال سازنده کره‌ای می‌خواهد گوشی ال جی جی 7 نئو (LG G7 Neo) را به عنوان جانشین آن عرضه کند.

سازنده مشهور کره‌ای در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل 2018 از نمونه اولیه گوشی جانشین ال جی جی 6 با نام ال جی جی 7 نئو رونمایی کرد. ایوان بلاس (Evan Blass)، افشا کننده دنیای گوشی‌های همراه، گفته است که این نام متعلق به پروژه‌ای است که با عبارت جودی (Judy) نیز شناخته می‌شود و قرار است که در ماه ژوئن (اواخر بهار) وارد بازار شود.

طبق اطلاعات موجود، ال جی جی 7 نئو از یک نمایشگر با نسبت تصویر 19.5 به 9 بهره می‌برد و یک ناچ (بریدگی) کوچک را نیز بر روی پنل خود دارد. تعدادی از کارمندان ال جی معتقد هستند که نئو یک کپی صنعتی از آیفون X اپل محسوب می‌شود؛ ظاهرا علت این ادعا شباهت موجود بین طراحی پنل جلویی این دو گوشی هوشمند است.


بیشتر بخوانید: هر آنچه از گوشی ال جی جی 7 می‌خواهیم ؛ این پرچمدار چه ویژگی‌هایی دارد؟


منابع خبری همچنین گفته‌اند که اسپیکرهای بوم باکس (Boombox) به کار رفته در گوشی LG G7 Neo در هنگام قرار گرفتن این گوشی هوشمند بر روی یک سطح صاف می‌توانند صدای بهتری را تولید کنند.

این احتمال وجود دارد که ال جی جی 7 نئو نام اصلی محصولی که قرار است به عنوان جانشین جی 6 عرضه شود، نباشد؛ زیرا چند وقت پیش هم گفته شده بود که سازنده مشهور کره‌ای می‌خواهد نام گوشی‌های پرچمدار خود را تغییر دهد. گفته شده است که هوانگ جئونگ هوان (Hwang Jeong-hwan)، مدیر اجرایی دپارتمان موبایل ال جی، پروژه جی 7 نئو را مدتی کوتاه بعد از گرفتن عنوان سرپرستی این دپارتمان، کنسل کرده است.

ایوان بلاس می‌گوید گوشی رونمایی شده، نشان دهنده یک طراحی اولیه نیست و یک طراحی دقیق از گوشی ال جی را که قرار است تا دو یا سه ماه آینده وارد بازار شود، نشان می‌دهد. تصاویر جدید نشان داده‌اند که جانشین جی 6 قرار است با یک طراحی زیبا، پنل شیشه‌ای پشتی، دوربین دوگانه اصلی با آرایش عمودی و اسکنر اثر انگشت پشتی عرضه شود.

انتظار می‌رود که این محصول یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل را بر روی خود داشته باشد. ابتدا گفته شده بود که Judy یک نمایشگر MLCD را در اختیار دارد؛ اما مدلی که در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شد، یک پنل OLED را بر روی خود داشته است.

منابع خبری گفته‌اند که این محصول از پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 و دوربین دوگانه اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم‌های f/1.6 بهره می‌برد و در دو مدل با رم 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌گردد.

ایوان بلاس گفته است که سازنده مشهور کره‌ای در رویداد MWC 2018 بارسلونا در کنار ال جی جی 7 نئو از یک ساعت هوشمند با سیستم عامل اندروید ویر (Android Wear) گوگل و دو گوشی دیگر به نام Q7 و V35 هم رونمایی کرده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر