;
coinex

بهترین هتل های جهان کدامند؟ رتبه‌بندی 10 هتل برتر در سال 2023

اگر اهل سفر هستید برای آشنایی با بهترین هتل های جهان با ما همراه شوید. ما در این نوشتار به معرفی بهترین و پرطرفدارترین هتل های اروپا، آسیا و امریکا می‌پردازیم.

بسیاری از افرادی که عاشق جهانگردی و سفر هستند، باشکوه‌ترین و بهترین هتل های جهان را می‌شناسند؛ با این‌حال، هر سال با پایان یافتن تعطیلات تابستانی، سازمان «50Best» فهرست جدیدی از بهترین هتل های دنیا را معرفی می‌کند.

امسال هم سازمان «50Best» پس از پایان تعطیلات تابستانی در شهر لندن از تازه‌ترین فهرست پنجاه هتل برتر جهان در سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد. این رتبه‌بندی براساس آرای ۵۸۰ تن از کارشناسان بین‌المللی خوش‌سفر در صنعت هتلداری و مسافرتی و با ترکیب جنسیتی ۵۰/۵۰ جمع‌آوری شده است.

جالب است بدانید هتل‌های اروپا و آسیا در این فهرست غالب هستند و آسیا نیمی از جایگاه‌های ۱۰ هتل برتر جهان را به خود اختصاص داده است. در ادامه به معرفی برخی از بهترین هتل های آسیا ، اروپا و امریکا که در لیست جدید سازمان «50Best» قرار گرفته‌اند، می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هتل های جهان

سازمان «50Best» براساس معیارهای مشخص، از میان تمامی هتل های شش قاره، به دلیل ویژگی‌های استثنایی و منحصربه فردشان انتخاب شده‌اند و جوایزی به هر کدام تعلق گرفت. جایزه بهترین هتل جهان در سال 2023 به هتل پاسالاکوا در دریاچه کومو ایتالیا رسید. بیست و یک مورد از هتل‌های معرفی شده سازمان «50Best»در قاره اروپا هستند.

بهترین هتل های جهان
بهترین هتل های جهان

جالب است بدانید امسال «جایزه هنر مهمان‌نوازی» به هتل «گِلِن‌ایگِلز» در اسکاتلند رسید. این جایزه برای تجربه‌های عالی رستوران و غذاخوری تعیین شده است. هتل گِلِن‌ایگِلز در رتبه ۳۲ بهترین هتل های جهان سال 2023 قرار گرفت.

همچنین هتل «نی‌یوت» در سامرسِت که در جایگاه سی‌وهفتم بهترین هتل های جهان قرار گرفته است، توانست «جایزه کارلو آلبرتو برای بهترین هتل بوتیک» را از آن خود کند.

شاید شما برترین هتل های جهان را بشناسید، اما آیا می‌دانید بهترین هتل های اروپا ، آسیا و امریکا به چه علت معروف شده‌اند؟ ما در ادامه علاوه بر ارائه‌ی ویژگی‌های این هتل‌های لوکس، به این پرسش هم پاسخ می‌دهیم. تا پایان با ما همراه باشید.

هتل لوکس پاسالاکوا ایتالیا

بهترین هتل های جهان
بهترین هتل جهان

هتل باشکوه پاسالاکوا ایتالیا متعلق به قرن هجدهم میلادی با چشم‌اندازی رو به دریاچه کومو، به عنوان بهترین هتل جهان در سال 2023 انتخاب شده است. «تیم بروک‌وب»، مدیر اجرایی «جوایز ۵۰ هتل برتر جهان» اظهار داشت: «تبریک فراان به پاسالاکوا برای کسب رتبه اول، آن هم تنها دو سال پس از افتتاحیه.»

هتل پاسالاکوا که تنها دو سال از افتتاح آن می‌گذرد، در محوطه‌ای به وسعت هفت هکتار از باغ‌های آراسته پر از درختان زیتون، گیاه میموزا (گیاه قهر و آشتی)، گل رز و ماگنولیا قرار دارد.

این هتل زیبا سه ساختمان و ۲۴ اتاق دارد. داخل این ویلای قرن هجدهمی که پیش از این، «وینچنزو بلینی» آهنگساز صاحب آن بوده است، پر از صنایع دستی ایتالیایی است؛ از نقاشی‌های دیواری و حکاکی‌های روی سقف در کنار آینه‌های طلاکاری‌شده گرفته تا پرتره‌های قرن نوزدهمی، میزهای لاکی عتیقه و لوسترهای مورانو.

برای کسانی که علاقه‌مند چشیدن غذاهایی با طعم‌های متفاوت هستند، احتمالا این سوال پیش آمده که در رستوران این هتل مجلل که یکی از بهترین هتل های اروپا است، چه غذاهایی سرو می‌شود؟ در پاسخ باید گفت غذاهای بهترین هتل جهان در سال 2023 خوراکی‌های عجیب و غریب و لوکس نیستند، بلکه ساده و خوش‌طعم هستند.

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید فضای غذاخوری هتل لوکس پاسالاکوا ایتالیا محیطی ساده و آرامش‌بخش است و به مهمانان اجازه داده می‌شود تا در آشپزخانه بچرخند و دقایقی با سرآشپز هم‌صحبت شوند.

برخی دیگر از هتل‌های اروپایی که در فهرست بهترین هتل های دنیا جای گرفته‌اند، در شهرهای آتن، مادرید و کشور ایتالیا واقع شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل دبی برای مجردها

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب

هتل رزوود هنگ کنگ

بهترین هتل های جهان

هتل Rosewood Hong Kong در رتبه دوم بهترین هتل های جهان فهرست سازمان «50Best» قرار گرفت. این هتل پنج ستاره لوکس در شهر هنگ کنگ، در کشور چین واقع شده است.

این هتل ۴۱۳ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان استخر رو باز، ماساژ، اسپا، سالن ورزشی، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و وای‌فای رایگان را نام برد.

تمامی اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری و سرویس بهداشتی با سشوار هستند. در رستوران هتل Rosewood Hong Kong نیز انواع غذاهای چینی، اروپایی و بین‌المللی سرو می‌شود.

این هتل لوکس و گران‌قیمت با فرودگاه بین‌المللی هنگ کنگ ۲۴.۶ کیلومتر، از موزه فضایی هنگ کنگ ۳۰۰ متر، از مرکز خرید تایمز اسکوئر ۱.۹ کیلومتر، از مرکز خرید هاربر سیتی و از باغ تپه سیگنال ۲۰۰ متر فاصله دارد.

این هتل ۶۵ طبقه دارای ۱۱ سالن غذاخوری، اسپا، استخر شنا، و سالن تناسب اندام است و تمامی فضای آن با دکورهای مجلل و بسیار شیک تزیین شده است. هتل Rosewood Hong Kong یکی از بهترین هتل های آسیا است که برای اقامت به زوج‌های جوان پیشنهاد می‌شود.

هتل رز وود هنگ کنگ در یکی از بهترین مناطق این شهر واقع شده است که برای گردشگران علاقمند به گشت‌و‌گذار، خرید و برندهای لوکس مناسب است.

هتل پنج ستاره کلاریجز لندن

بهترین هتل های جهان
بهترین هتل های دنیا

هتل Claridge’s یک هتل پنج ستاره لوکس در کشور انگلستان، شهر لندن است. این هتل ۱۹۷ اتاق دارد و یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به خرید، پارک و تئاتر است.

براساس رتبه‌بندی سازمان «50Best» هتل «کلاریجز» رتبه شانزدهم جهان را در سال 2023 به دست آورده است و جزو بهترین هتل های اروپا و انگلستان به شمار می‌آید.

از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به سالن ورزشی، ماساژ، صندوق امانات، اینترنت، بار، رستوران، خشکشویی، اجاره خودرو، سرویس اتاق و پارکینگ اشاره کرد.

هتل Claridge’s باکلیسای جامع مقدس در تبعید ۰.۲ کیلومتر، تا آکسفورد سیرک ۰.۵ کیلومتر، تا کاخ باکینگهام ۱.۳ کیلومتر، تا مجلس نمایندگان ۲.۲ کیلومتر، تا ورزشگاه ومبلی ۱۰.۳ کیلومتر، تا فرودگاه شهر لندن ۱۳.۷ کیلومتر، تا لندن فرودگاه هیترو ۲۱.۶ کیلومتر و تا فرودگاه  لاتین گاتویک ۳۹.۷ کیلومتر فاصله دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

لوکس ترین مراکز خرید استانبول 

هتل لی بریستول پاریس

بهترین هتل های جهان

Le Bristol یکی از بهترین هتل های دنیا است که در کشور فرانسه قرار دارد. لی بریستول به‌عنوان یکی از هتل‌های نمادین شهر پاریس شناخته می‌شود که در خیابان فابرگ واقع شده و بنای آن مربوط به سال 1925 است.

بسیاری از اتاق‌های این هتل فضای دل‌باز و تقریبا بزرگی دارند. بعضی از اتاق‌های هتل لو بریستول بالکن دارند و با برخی از وسایل قدیمی که به دوره لویی پانزدهم و شانزدهم مربوط می‌شوند، تزیین شده‌اند. تمامی اتاق‌های این هتل مجلل از امکانات متنوع و بسیاری برخوردار هستند. بخشی از هتل مخصوص کودکان است تا آن‌ها هم از اقامتشان در هتل بیشتر لذت ببرند.

مجموعه هتل لو بریستول دو رستوران دارد که یکی 3 ستاره و دیگری یک ستاره از میشلن دریافت کرده‌اند. در پشت‌بام بریستول یک استخر سرپوشیده قرار دارد که نمایی از برج ایفل و سقف خانه‌های فرانسوی، منظره‌های اطرافش را تشکیل می‌دهد و استفاده از آن تجربه‌ای به‌یادماندنی را برایتان می‌سازد.

یک تراس هم در قسمت دیگری از پشت‌بام هتل Le Bristol وجود دارد که حال‌وهوای متفاوت و خاص خود دارد. به این امکانات هتل معروف پاریس یک باغ اختصاصی هم اضافه کنید. این باغ زیبا در فضای داخلی هتل واقع شده و با گیاهان سبز و گل‌های رنگارنگ پوشیده شده و بین آن‌ها میز و صندلی چیده‌اند تا بتوانید مدتی را با آسودگی در این فضا بنشینید و هوایی تازه کنید.

بنای هتل در محله‌ای قرار دارد که پر است از گالری‌ها و همچنین فروشگاه‌هایی از برندهای مختلف مثل گوچی و هرمس. جدا از این مزیت، فاصله شما تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو و همین‌طور خیابان شانزه‌لیزه حدود 8 دقیقه است و کاخ الیزه هم در فاصله 300 متری از لو بریستول قرار گرفته است.

براساس رتبه‌بندی سازمان «50Best» هتل لو بریستول رتبه بیست‌ونهم جهان را در سال 2023 به دست آورده است و جزو بهترین هتل های اروپا و فرانسه به حساب می‌آید. این هتل لوکس پاریس در گوگل امتیاز 4.7 از 5، در تریپ ادوایزر: 5 از 5 و در بوکینگ: 9.3 از 10 دریافت کرده است.

هتل امان توکیو

بهترین هتل های جهان
بهترین هتل های آسیا

هتل پنج ستاره Aman Tokyo یکی از بهترین هتل های آسیا است که در شهر توکیو کشور ژاپن واقع شده است. این هتل ۸۴ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، خدمات خشکشویی و سالن ورزشی اشاره کرد.

این هتل دارای 12 سوئیت است و خدمات اسپا، مرکز تناسب اندام و دو رستوران با غذاهای ژاپنی و ایتالیایی هم دارد. هتل آمان توکیو که از لوکس‌ترین هتل‌های ژاپن به شمار می‌رود، جزو گران‌قیمت‌ترین هتل‌های آسیا نیز محسوب می‌شود.

هتل امان در توکیو به کاخ سلطنتی و ایستگاه قطار نزدیک است. این هتل لوکس به تمام نقاط جالب و دیدنی شهر از جمله مرکز خرید Ginza دسترسی آسان دارد.

در ادامه‌ی معرفی بهترین هتل‌ های جهان به هتلی باشکوه در فرانسه می‌رسیم.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین مراکز خرید دبی

بهترین مراکز خرید استانبول

هتل شووَل بلان در فرانسه

بهترین هتل های جهان

هتل شول بلان سنت خوپه (Cheval Blanc St-Tropez) در فرانسه واقع شده است. این هتل لوکس در نیمه‌ی نخست قرن بیستم منطقه‌ی رویریا در جنوب شرقی فرانسه و به‌طور ویژه، سنت خوپه شهرتی جهانی پیدا کرد.

وجود این هتل در منطقه‌ی رویریا در جنوب شرقی فرانسه یکی از دلایل شهرت آن بود. هتل شول بلان در سال ۱۹۳۶ با نام دیگری افتتاح شد. ساختمان اولیه این هتل از نمایی ساده و چشم‌نواز برخوردار بود و در کنار دریای مدیترانه و فاصله‌ی کمی از مرکز شهر قرار داشت.

این هتل معروف فرانسه در سال ۲۰۱۹ پس از مدتی وقفه و انجام تغییراتی با نام شول بلان بازگشایی شد. طراحی داخلی قرن بیستمی آن جذابیت خود را حفظ کرده و به یک کلاسیک قرن بیست و یکمی تبدیل شده. پالت رنگی آن شامل ترکیب آرامش‌بخشی از سفید، چوب‌ طلایی ساج و آبی ملوانی‌ است.

برج العرب در دبی

بهترین هتل های جهان
بهترین هتل های جهان

هتل هفت ستاره برج العرب در دبی، یکی از بهترین هتل‌ های آسیا است و هفتمین هتل بلند جهان به شمار می‌رود. این هتل لوکس با الهام از بادبان یک کشتی جهاز (نوعی کشتی عربی) طراحی شده و در تراس آن یک استخر بسیار بزرگ و زیبا قرار دارد.

این هتل باشکوه که یک فضای باز را در ارتفاع ۱۸۰ متر از سطح زمین در بر می‌گیرد، به عنوان بزرگ‌ترین بالگرد نشین و بام کریستالی دنیا شناخته شده است. فضای داخلی هتل به اندازه هزار و ۸۰۰ متر مربع به وسیله روکش طلایی ۲۴ عیار پوشیده شده و جلوه‌ای رویایی و شگفت‌انگیز را برای مهمانان این هتل به ارمغان می‌آورد.

ار خدمات و امکانات هتل برج العرب می‌توان به پیشخدمت‌های شخصی، خودروهای رولز رویس با راننده خصوصی، آبگرم تالیس (Talise) و تجهیزات مختلف در اتاق‌ها برای خواب راحت‌تر اشاره کرد.

تمامی اتاق‌های این هتل مجلل مجهز به بهترین امکانات روز هستند، اما سوئیت رویال با ۷۸۰ متر مربع، بهترین و مجلل‌ترین سوئیت برج العرب محسوب می‌شود که میزبان افراد سرشناسی از چهره‌های سلطنتی تا ستارگان مطرح هنری جهان بوده است.

سوئیت رویال در طبقه ۲۵ برج قرار دارد و مجهز به سینما، اتاق غذاخوری برای ۱۲ نفر، دو حمام، جکوزی، دوش باران و کتابخانه است. علاوه بر آسانسور اختصاصی که مهمانان را به این سوئیت زیبا می‌رساند، سرویس پیشخدمت اختصاصی و کانسیرج ۲۴ ساعته نیز برای آن‌ها آماده ارائه خدمات است.

بیشتر بخوانید:

خرید بلیط لحظه آخری 

بهترین فصل سفر به تایلند 

هتل جزیره رنگالی کنراد مالدیو

بهترین هتل های جهان

کنراد مالدیو جزیره رنگالی یکی از منحصربه‌فردترین و بهترین هتل‌ های جهان است که در سراسر جهان به دلیل میزبانی از مهمانانش در استراحتگاه‌ها و سالن غذاخوری تعبیه شده در زیر آب شهرت دارد.

کنراد مالدیو یکی از مجلل‌ترین، زیباترین و بهترین هتل‌ های آسیا و جهان است که ۱۲ رستوران و یک مرکز آبگرم بزرگ دارد. هتل کنراد مالدیو یک اتاق خواب اصلی را در ۱۶ فوتی زیر سطح دریا با پنجره‌هایی که از زمین تا تمام اطراف آن به شکل نیم دایره امتداد یافته در بر گرفته است و امکان تماشای زندگی شگفت‌انگیز دریایی را برای مهمانان فراهم می‌کند.

جالب است بدانید هر سوئیت هتل جزیره رنگالی کنراد مالدیو به یک عرشه بیرونی با یک استخر خصوصی دسترسی دارد، ضمن این‌که امکان اسکی روی آب و حتی یک آشپز خصوصی برای مهمانان فراهم است.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این هتل امکان برقراری تماس با مربیان ورزشی و گرفتن مشاوره خصوصی برای انجام تمرینات جسمی هنگام حضور در هتل است.

هتل پالمز لاس وگاس

بهترین هتل های جهان
بهترین هتل های آمریکا

در معرفی بهترین هتل های جهان می‌رسیم به هتل پالمز لاس وگاس که با محوریت سرگرمی مسافران طراحی شده و افراد مشهور زیادی در آن اقامت داشته‌اند.

هتل شیک و لوکس پالمز لاس وگاس از بهترین هتل های آمریکا به شمار می‌آید که دارای انواع پنت هاوس، ویلا و سوئیت‌های داری تم و طراحی‌های خاص است و به‌راحتی هر سبک و سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند.

سوئیت‌های Hardwood هتل پالمز لاس وگاس دارای 930 متر وسعت بوده و از تجهیزات مختلفی مثل سالن بسکتبال اختصاصی، رختکن حرفه‌ای، میز بیلیارد، اتاق نوشیدنی، 11 نمایشگر و تلویزیون حرفه‌ای و موارد استثنایی دیگر برخوردار است.

جالب است بدانید یک واحد Sky Villa هتل پالمز با وسعت 790 متری، دارای بار مجهز، باشگاه فیتنس، اتاق ماساژ، اتاق بازی، استخر شنای خصوصی و امکانات جذاب دیگر است. این امکانات منحصربه‌فرد باعث شده تا هتل پالمز لاس وگاس از بهترین هتل های آمریکا و جهان باشد.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی ترکیه

جاهای دیدنی تایلند

هتل پلازا نیویورک

بهترین هتل های آمریکا

هتل پلازا یکی دیگر از بهترین هتل های آمریکا و جهان است که در شهر نیویورک، واقع در کشور ایالات متحده آمریکا قرار دارد. هتل پنج ستاره لوکس The Plazaدارای ۲۸۲ اتاق است.

از مهم‌ترین امکانات هتل پلازا نیویورک می‌توان به خود پرداز، آرایشگاه، اینترنت، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. اتاق‌های هتل به اینترنت، تلویزیون و حمام مجهز شده‌اند.

هتل پلازا نیویورک تا برج ترامپ ۰.۲ کیلومتر، تا باغ وحش مرکزی ۰.۴ کیلومتر، تا موزه هنر مدرن ۰.۵ کیلومتر، تا باغ Madison حدود ۲.۲ کیلومتر و تا فرودگاه LaGuardia حدود ۸.۷ کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای زوج‌ها مناسب است.

از اتاق‌های خاص و لوکس Tower Room با سقف گنبدی آجری 23 فوتی گرفته تا سوئیت Fitzgerald Suite King که توسط کاترین مارتین (برنده جایزه اسکار طراحی) دیزاین شده، همه‌چیز نوید اقامتی لوکس و به‌یادماندنی را به شما می دهند. همچنین انواع غذاها و نوشیدنی‌های ترکیبی خوش طعم و با کیفیت در کلاب رز هتل پلازا در انتظار مهمانان است.

هتل The Plaza به عنوان یک نماد معتبر آمریکایی، از رهبران جهان، شخصیت‌های برجسته، اسطوره‌های برادوی، خانواده‌های سلطنتی و سلبریتی‌های هالیوودی میزبانی می‌کند.

سوالات متداول

بهترین هتل جهان در سال 2023 چه نام دارد؟

هتل باشکوه پاسالاکوا ایتالیا متعلق به قرن هجدهم میلادی با چشم‌اندازی رو به دریاچه کومو، به عنوان بهترین هتل جهان در سال 2023 انتخاب شده است.

بهترین هتل های اروپا کدامند؟

هتل لوکس پاسالاکوا ایتالیا، هتل پنج ستاره کلاریجز لندن، هتل لی بریستول پاریس، هتل نومد لندن، هتل گلن‌ایگلز اسکاتلند و هتل ساووی لندن، از بهترین هتل های جهان و اروپا در سال 2023 به شمار می‌آیند.

بهترین هتل های آسیا کدام‌ها هستند؟

رز وود هنگ‌کنگ، هتل امان در توکیو،برج العرب در دبی، هتل چهار فصل بانکوک از بهترین هتل های جهان و آسیا در سال 2023 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بهترین هتل های جهان چیست؟ آیا هتل دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر