;
coinex

تماشا کنید: سامسونگ گلکسی اس 10 در راه است ؛ سامسونگ دلبری می‌کند

گلکسی اس 9 را فراموش کنید؛ زیرا مطمئنا به مناسبت دهمین سالگرد سری S، غول تکنولوژی کره‌ برنامه‌ی ویژه‌ای دارد تا سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S 10) را به خاص‌ترین محصول این کمپانی تبدیل کند.

پیش از هر چیز باید از شما عذرخواهی کنیم؛ زیرا این مطلب ممکن است شما را از خرید گلکسی اس 9 منصرف کرده و وادارتان کند تا برای خرید پرچم‌دار سال آینده‌ سری گلکسی S سامسونگ منتظر بمانید. گلکسی اس 9 یک گوشی هوشمند فوق‌العاده است، البته شاید بتوان آن را گونه‌ی بهبود یافته‌‌‌ای از گلکسی اس 8 دانست. پیش فروش این دستگاه هم اکنون در ایران انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید: قیمت گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در ایران تعیین شد


همه چیز در این محصول نسبت به گلکسی اس 8 پیشرفت‌های اندکی داشته‌ است، البته دوربین را از این مقوله جدا کنید. شاید بتوان دوربین گلکسی اس 9 را مهمترین وجه تمایز پرچم‌دار جدید سامسونگ با محصول سال گذشته این سری دانست. وجود دیافراگم متغیر و ساخت ایموجی واقعیت افزوده بخشی از ویژگی های جذاب این دوربین است.


بیشتر بخوانید: بررسی دوربین گلکسی اس 9 ؛ از ایموجی AR تا دیافراگم متغیر


اما به نظر می‌رسد سامسونگ به دو دلیل دست به تغییرات اساسی در گلکسی اس 9 نزده‌ است، اول اینکه قصد نداشته تا در فرمول برنده‌ی سال گذشته‌ی خود تغییر چندانی ایجاد کند و ریسک آن را بپذیرد و دلیل دوم اینکه سامسونگ تصمیم دارد، تمام ایده های بزرگ خود را برای محصول سال آینده‌ی سری S که در دهمین سالگرد آغاز بکار سری اس این شرکت معرفی و عرضه خواهد شد، حفظ کند. سامسونگ گلکسی اس 10 یک محصول خارق‌العاده‌ی واقعی خواهد بود.

احتمالا در مورد یک دستگاه مرموز که با نام گلکسی X شناخته می‌شود، شایعاتی شنیده‌اید. علاوه بر ویژگی منعطف بودن، گفته می‌شود که نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه‌ی این محصول به عدد مسحور کننده‌ 100 درصد خواهد رسید.

باید گفت که این دستگاه جذاب قرار نیست یک محصول یا سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ باشد، بلکه در واقع این طراحی مربوط به آینده‌ی محصولات سری S  و یا گلکسی نوت سامسونگ است. گلکسی X احتمالا همان سری گلکسی S سامسونگ باشد که با این نام از سال اینده معرفی خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به لینک زیر مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید: سامسونگ نام پرچمدارانش را به گلکسی X تغییر می‌دهد؛ آیا این یک کپی از نام آیفون است؟!


در پرچم‌داران 2019 سامسونگ، 100 درصد از فضای پنل جلوی دستگاه با صفحه نمایش پوشیده خواهد شد و این غافلگیری بزرگی است که سامسونگ برای جشن گرفتن دهمین سالگرد محصولات سری اس در نظر گرفته است. به تازگی پتنت تازه‌ای از سامسونگ در اینترنت دیده  شده که در این ویدئو نیز مشاهده خواهید کرد و اطلاعات بیشتری در مورد نقشه‌ راه این شرکت برای گلکسی اس 10 را به ما نشان می‌دهد.

بر اساس این اطلاعات ظاهرا سامسونگ مواردی مانند دکمه‌ی لمسی هوم که سنسور اثر انگشت نیز با آن ادغام شده و همینطور دوربین سلفی و دیگر سنسورها را درست زیر صفحه قرار داده و دستیابی به یک نمایشگر 100 درصدی با  ایجاد چند سوراخ روی نمایشگر اصلی دستگاه حاصل خواهد شد.

ضمنا بر اساس اطلاعات این پتنت، ظاهرا سامسونگ برای این سوراخ‌های ایجاد شده در روی نمایشگر، کاربری دیگری نیز در نظر گرفته و کاربران می‌توانند با اجرای چند ژست حرکتی بر روی این سوراخ‌ها فرمان‌های خاصی را اجرا کنند. البته گفته شده که نقشه‌ی دوم سامسونگ برای گلکسی 10 احتمالا  این محصول را چیزی شبیه به اسنشال فون خواهد کرد و این حالت هم دور از ذهن نیست.

بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و دعوت می‌کنم حتما ویدئوی زیر را تماشا کنید تا نگاهی کوتاه به ظاهر احتمالی سامسونگ گلکسی اس 10 داشته باشید و تصمیم بگیرید که آیا این محصول ارزش انتظار را دارد یا خیر. ضمنا فراموش نکنید که نظرات‌ خودتون را با ما در زیر همین مطلب به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام این چه مسخره بازی است که هوای میت مدل 10 را نداده مدل 11 بعد 12 و سپس 20 را معرفی می کنند پس مدل فعلی که داده چرا بی ارزش می کنند حالا هم سامسونگ مدل 8 توی بازار هنوز موجود است مدل 9 در حال امدن است هنوز شکل فیزیکی 9 دیده نشده در ایران مدل 10 را معرفی می کنند این روش ها یعنی چه کمی در این زمینه ما را بصورت چاپ مطالب راهنمایی بفرمایید متشکر

    پاسخ

    با سلام چه خوبه سامسونگ زود به زود گوشی هایی با قابلیت های بروز عرضه میکنه و به نظر شخصی من همین امر موجب پیشی گرفتن اون از سایر رقبای کم کار مثل اپل شده با تشکر

    پاسخ