;
coinex

تامین تسهیلات و زیرساخت برای پیام رسان های داخلی ضروری است!

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در مورد تامین تسهیلات و زیرساخت برای پیام رسان های داخلی سخن گفت و این امر را ضروری دانست.

به گزارش تکراتو، رئیس سازمان پدافند غیرعامل بیان کرد که امروز پیام رسان زیرساخت ارتباط ملی است و باید دولت خود را موظف به تامین تسهیلات و زیرساخت‌ها در این حوزه بداند زیرا در این شبکه‌ها خدمات زیادی به مردم ارائه می‌شود که قابل حذف نیستند و باید هوشمندانه از آنها بهره برداری کرد.

سردار غلامرضا جلالی در حاشیه همایش پدافند غیرعامل و نظام وضعیت، در مورد زیرساخت برای پیام رسان های داخلی سخن گفت و ادامه داد که مسئله، اقدام یکی از شبکه‌های اجتماعی خارجی است که به صراحت اعلام کرده که در یک بازه زمانی مشخص چه اقداماتی را انجام می‌دهد.


بیشتر بخوانید: کدام دستگاه‌ها مسئولیت حمایت از پیام رسان های بومی را برعهده دارند؟


این اقدامات شامل ایجاد فضای شغلی و بستر دریافت و پرداخت و به یک نوع سوء استفاده از این فضا است. وی افزود که وزارت ارتباطات و مرکز ملی فضای مجازی سیاست‌های خوبی برای کنترل این فضا ارائه کرده‌اند. برای استفاده از پیام رسان‌های داخلی و طبق گزارش وزیر ارتباطات حدود ۱۳ میلیون عضو در پیام رسان‌های داخلی وجود دارد. این اقبال مردم به شبکه های داخلی یک امیدی را به مردم و مدیران شبکه‌های داخلی برای گسترش و برطرف کردن اشکالات این شبکه‌ها می‌دهد.

زیرساخت برای پیام رسان های داخلی فراهم شود!

رئیس سازمان پدافند غیر عامل تصریح کرد که در حوزه شبکه‌های پیام رسان خارجی، دولت موظف به پاسخگویی درباره احقاق حق یا عدم احقاق حق مردم در این شبکه‌ها است. اگر اتفاقی در پیام رسان خارجی برای کسی بیافتد امکان شکایت از آن در داخل کشور وجود ندارد در صورتی‌که در شبکه‌های داخلی این امکان وجود دارد و مزایای پیام رسان‌های داخلی برای مردم و کشور مشخص است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر