;
coinex

عرضه گوشی های هوشمند نوکیا ۹ و ۸ پرو به زودی!

گوشی های پرچم دار نوکیا 8 و نوکیا 9 در راهند.  شرکت نوکیا قصد دارد تا گوشی های هوشمند نوکیا ۹ و ۸ پرو را به زودی به بازار عرضه کند.

به گزارش تکراتو، شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال ک حدود یک سال پیش حق فروش محصولات نوکیا را خریداری کرد و از آن زمان تاکنون نیز توانسته عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد، به گونه‌ای که با ایفای نقش فرشته نجات برای نوکیا، توانست این غول تکنولوژی قدیمی و خوش‌آوازه را از ورطه ورشکستگی در قسمت موبایل برهاند و آن را بار دیگر به بازار گوشی‌های هوشمند مطرح جهان بازگرداند.

حضور پرقدرت نوکیا در رویداد بزرگ جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸

اچ ام دی گلوبال و نوکیا در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ که حدودا یک هفته پیش در اسپانیا برگزار شد، نیز عملکرد بسیار درخشان و حضور پرقدرتی داشتند. حالا به نظر می‌رسد خبرهای دیگری از سوی نوکیا در راه است و این شرکت علاوه بر معرفی پرچمدار زیبای خود تحت عنوان نوکیا ۸ سیروکو، هم‌اکنون اعلام کرده است که قصد دارد گوشی های هوشمند نوکیا ۹ و ۸ پرو را تا اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه کند.


بیشتر بخوانید: طراحی مفهومی زیبا از نوکیا ۹ با نمایشگر خمیده تمام صفحه


ویژگی گوشی های هوشمند نوکیا ۹ و ۸ پرو

گوشی نوکیا ۹ از قابلیت‌های بیشتر و گسترده‌تری بهره‌مند خواهد شد . این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی است و این در حالیست که نمایشگر نوکیا ۸ پرو اندکی کوچک‌تر و ۵.۵. اینچ است. هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی و ویژگی‌های دیگر این دو گوشی در دسترس نیست بنابراین نمی‌توان با اطمینان از قابلیت‌های این دو گوشی که در آینده‌ای نزدیک معرفی و عرضه می‌شوند، سخن گفت.

اما گفته می‌شود نوکیا ۹ نخستین گوشی هوشمند اچ ام دی گلوبال خواهد بود که از حسگر اثرانگشت ادغام شده با نمایشگر گوشی بهره می‌برد. گوشی های هوشمند نوکیا ۹ و ۸ پرو نیز به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۴۵ کوالکام مجهز خواهند بود اما در حافظه رم و داخل با هم تفاوت دارند. انتظار می‌رود از لحاظ قیمت، نوکیا ۹ همچون اس ۹ سامسونگ از قیمت بالایی برخوردار باشد اما همتای دیگر آن یعنی نوکیا ۸ پرو قیمت کمتری خواهد داشت.

اچ ام دی گلوبال قصد دارد نوکیا ۸ پرو را در ماه اوت سال جاری و نوکیا ۹ را حدود یک ماه پس از آن احتمالا در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ معرفی و رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر