;
coinex

اچ ام دی گلوبال امسال دو گوشی پیشرفته به نام نوکیا 8 پرو و نوکیا 9 را معرفی می‌کند

اچ ام دی گلوبال تصمیم گرفته است که شهرت نوکیا را دوباره زنده کند. این شرکت قصد دارد تا دو گوشی هوشمند دیگر از این برند فنلاندی به نام‌های نوکیا 8 پرو و نوکیا 9 را معرفی کند.

شرکت اچ ام دی گلوبال در نمایشگاه MWC 2018 از گوشی نوکیا 8 سیروکو به عنوان یک گوشی ارتقا یافته نسبت به مدل نوکیا 8 استاندارد که در سال گذشته معرفی شد، رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با یک نمایشگر تمام صفحه زیبا و سیستم عامل اندروید وان (اندروید 8 اوریو) در معرض عموم قرار گرفت؛ اما همانند نوکیا 8 به یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835 مجهز شده است.

جزییات جدید حاکی از آن است که این شرکت می‌خواهد در سال جاری میلادی دو گوشی دیگر را با پردازشگر پرچمدار اسنپدراگون 845 کوالکام با نام‌های نوکیا 8 پرو و نوکیا 9 معرفی کند. طبق اطلاعات موجود، نوکیا 8 پرو قرار است که با قیمت ارزان‌تری نسبت به نوکیا 9 وارد بازار شود.

شایعه شده است که نوکیا 9 یک نمایشگر 5.7 اینچی را در اختیار دارد. این احتمال وجود دارد که نمایشگر این گوشی هوشمند با نسبت تصویر 18 به 9 ساخته شده باشد؛ هرچند که این مطلب هنوز تایید نشده است.

منابع خبری همچنین گفته‌اند که نوکیا 9 با اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر خود عرضه می‌شود. اگر این مطلب صحت داشته باشد می‌توان گفت که این گوشی پرچمدار اولین محصولی است که توسط برند خوشنام فنلاندی با این سبک طراحی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نوکیا پرچمدار

این احتمال نیز وجود دارد که اچ ام دی گلوبال نوکیا 9 را به یک رم و حافظه داخلی قوی‌تر در مقایسه با آنچه که می‌خواهد در نوکیا 8 پرو استفاده کند، مجهز سازد. برگ برنده اصلی این گوشی هوشمند دوربین دوگانه آن است.


بیشتر بخوانید: بهترین دوربین دوگانه در گوشی‌های هوشمند


منابع خبری گفته‌اند که این محصول در ماه سپتامبر (اواخر تابستان 97) معرفی می‌شود و از یک نمایشگر با حاشیه‌های منحنی شکل بهره می‌برد. این گوشی هوشمند قرار است که با محصولاتی مانند گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ رقابت کند.

همان طور که گفته شد اچ‌ام‌دی گلوبال قصد دارد یک گوشی پرچمدار دیگر را نیز با پردازشگر اسنپدراگون 845 کوالکام به نام نوکیا 8 پرو نیز عرضه کند. طبق شایعات موجود این گوشی هوشمند یک نمایشگر 5.5 اینچی را دراختیار دارد.

این شرکت سال گذشته نوکیا 8 را برای مبارزه با گوشی‌های پیشرفته ارزان قیمتی مانند وان پلاس 5 تی و شیائومی می میکس 2 وارد بازار کرد و از این رو انتظار می‌رود که امسال نوکیا 8 پرو را برای رقابت با وان پلاس 6 و شیائومی می میکس 3 در اختیار کاربرانش قرار دهد.

نوکیا 8 پرو قرار است که در ماه اوت (اواسط مردادماه 97) رونمایی شود. گفته شده است که در ماه جدید اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند و نوکیا 9 منتشر می‌شود.

تماشا کنید: 

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر