;
coinex

مصاحبه شغلی شرکت های دانش بنیان با حضور 10 هزار شرکت کننده برگزار شد!

بزرگترین مصاحبه شغلی ایران، روز چهارشنبه، 16 اسفندماه برگزار گردید. ده هزار شرکت‌کننده در مصاحبه شغلی شرکت های دانش بنیان حضور داشتند.

به گزارش تکراتو، مصاحبه شغلی شرکت های دانش بنیان در محل مصلای تهران با بازدید دکتر سورنا ستاری، معاون‌ علمی‌وفناوری رییس‌جمهور برگزار شد. این رویداد که از ماه‌ها پیش در سراسر کشور با بیش از صد هزار داوطلب شروع به کارکرده بود، اکنون بعد از برگزاری دو مرحله و هفت رویداد استانی با 10 هزار مصاحبه شغلی به نقطه نهایی خود رسیده است.

برگزاری مصاحبه شغلی شرکت های دانش بنیان

اولین آزمون ملی استخدام و مصاحبه شغلی شرکت های دانش بنیان ، با تکیه بر تجارب موفق داخلی و بین‌المللی طراحی شده بود. سنجش دانش‌ها و مهارت‌ها متناسب با ارزیابی و تحلیل نیاز بیش از 1000 شرکت ارزیابی گردید.

اولین آزمون ملی استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان در 266 عنوان پرکاربرد شغلی برگزارشده است. در این آزمون داوطلبان در هشت دسته شغلی ازجمله اجرایی و فنی، بهداشت، درمان و مراقبت، خدماتی و رفاهی و آموزشی، طراحی و رسانه‌ای، بازاریابی و فروش، فناوری اطلاعات، مهندسی، مدیریت و مالی، حقوقی و اداری سنجیده خواهند شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه اولین آزمون مصاحبه شغلی شرکت های دانش بنیان ، پس از این مرحله، فرآیند معرفی داوطلبان پذیرفته‌شده به شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان آغاز خواهد شد.

.

منبع: isna

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر