;
coinex

بریدگی نمایشگر در آیفون های ۲۰۱۹ حذف خواهد شد!

براساس چیزی که در گزارش های مختلف اعلام شده است، بریدگی نمایشگر در آیفون های ۲۰۱۹ حذف خواهد شد و این مدل ها به گونه ای متفاوت خواهند بود.

به گزارش تکراتو،  اپل برای قرار دادن سیستم دوربین TrueDepth در نسل بعدی آیفون ۱۰ از بریدگی کمتری در نمایشگر استفاده خواهد کرد. علاوه بر این بریدگی نمایشگر در آیفون های ۲۰۱۹ و پس از آن نیز به‌کلی حذف خواهد شد.

عرضه‌ی مدل های جدیدی از آیفون

اپل امسال قصد دارد تا ۳ مدل جدید از آیفون را عرضه کند که شامل نسل دوم آیفون ۱۰ با نمایشگر ۵.۸ اینچ، یک مدل بزرگ‌تر با نمایشگر ۶.۵ اینچ به نام آیفون ۱۰ پلاس و یک مدل میان‌رده‌ی ۶.۱ اینچی است. مدل مقرون به صرفه‌ی آیفون ۲۰۱۸ برای کاهش قیمت مجهز به مشخصات فنی پایین‌تری نظیر نمایشگر LCD خواهد بود. نکته‌ی قابل توجه در مورد آیفون‌های جدید، بهره‌مندی هر سه مدل از حاشیه‌های نازک‌تر و بریدگی کم‌تر نمایشگر است.

اپل قصد دارد در پاییز سال جاری میلادی، دو مدل از آیفون با نمایشگر اولد و یک مدل با نمایشگر LCD عرضه نماید. شنیده می‌شود که ابعاد نمایشگر مدل‌های مجهز به پنل اولد ۵.۸۵ اینچ و ۶.۴۶ اینچ خواهند بود. در حالی که مدل برخودار از پنل LCD از نمایشگر ۶.۰۴ اینچی استفاده خواهد کرد. هر سه مدل آیفون‌های ۲۰۱۸ از قابلیت فیس آی‌دی بهره می‌گیرند و حاشیه‌های نازک‌تر و بریدگی نمایشگر کم‌تری خواهند داشت.

بریدگی نمایشگر در آیفون های ۲۰۱۹ و بعد از آن

یک منبع ناشناس ادعا کرده است که اپل تصمیم دارد تا بریدگی نمایشگر در آیفون های ۲۰۱۹ را حذف کند. این منبع اشاره کرده که سومین نسل آیفون ۱۰ می‌تواند نخستین مدل آیفون با طراحی تمام صفحه و بدون هیچ بریدگی و حاشیه‌ای باشد.

همچنین قرار است تا تمام مدل های آیفون‌های ۲۰۱۹ نیز مجهز به سیستم احراز هویت فیس آی‌دی گردند. با این وجود، هنوز معلوم نیست اپل چگونه قصد دارد حسگرهای مورد نیاز سیستم دوربین TrueDepth را بدون وجود بریدگی روی گوشی قرار دهد. احتمال می‌رود اپل برای حل این مشکل، سوراخ‌هایی را روی خود نمایشگر حفر کند یا از فناوری چندلایه‌ی بلک ماتریکس بهره بگیرد. شکی نیست که بریدگی نمایشگر در آیفون های ۲۰۱۹ حذف خواهد شد اما زمان دستیابی به این هدف مشخص نیست.

.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر