;
coinex

آغاز رجیستری نوکیا و هواوی از شنبه؛ ادامه طرح رجیستری موبایل

رجیستری نوکیا و هواوی از شنبه ۱۹ اسفند ماه آغاز می شود. این دو برند نیز در لیست گوشی های مشمول این طرح قرار خواهند گرفت.

به گزارش تکراتو، قرار است در ادامه اجرای طرح ثبت و شناسه دار کردن گوشی های تلفن همراه وارداتی در کشور، رجیستری نوکیا و هواوی نیز از روز شنبه ۱۹ اسفند ماه آغاز گردد. از این تاریخ به بعد خریداران باید از صحت و اصالت گوشی خریداری  شده مطمئن شوند. همچنین لازم به ذکر است که خریداران باید مطابق با دستورالعمل رجیستری نسبت به فعال سازی و ثبت گوشی خود در شبکه ارتباطی کشور اقدام نمایند.


بیشتر بخوانید: شناسایی تخلف در طرح رجیستری موبایل؛ مقصر چه کسی بود؟


آغاز رجیستری نوکیا و هواوی از 19 اسفند

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اعلام کرد که  دارندگان گوشی های نوکیا و هوآوی تا پایان ساعت ۲۴ روز ۱۸ اسفند ماه مشمول اجرای این طرح نمی شوند و گوشی آنها حتی بدون ثبت شناسه در شبکه ارتباطی کشور سرویس می گیرد اما از بامداد روز ۱۹ اسفند ماه رجیستری نوکیا و هواوی آغاز خواهد شد. بنابراین ثبت شناسه این مدل ها ضروری است در غیر این صورت پس از یک ماه از زمان اعلام شده سرویس دهی این گوشی ها قطع خواهد شد.

تاکنون مدل های مختلف تلفن همراه مانند، آیفون، موتورلا، گوگل پیکسل، بلک بری و ال جی مشمول طرح رجیستری دشه اند و رجیستری نوکیا و هواوی نیز آغاز شده و این گوشی ها نیز مشمول این طرح خواهند شد. براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی رگولاتوری، تاکنون حدود ۵۰ هزار گوشی در راستای اجرای طرح رجیستری قطع شده اند. لازم به ذکر است که از ۲۶ اسفند ماه دو برند سونی و تکنو نیز مشمول این طرح خواهند شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر