;
coinex

بررسی میزان وفاداری کاربران به سیستم عامل ها ؛ کاربران اندروید وفادارتر هستند یا IOS ؟

تحقیقات جدیدی در مورد میزان وفاداری کاربران به سیستم عامل ها منتشر شده است. آیا کاربران اندروید وفادارتر هستند یا کاربران IOS ؟

به گزارش تکراتو، موسسه Consumer Intelligence Research Partners  ، تحقیقاتی را در مورد میزان وفاداری کاربران به سیستم عامل ها منتشر کرده است. براساس نتایج به دست آمده، کاربران سیستم عامل اندروید نسبت به iOS وفاداری بیشتری به برند و پلتفرم مورد استفاده خود دارند. این تحقیق نشان می دهد که میزان وفاداری کاربران اندروید از میانه های سال ۲۰۱۶ تا به امروز به طور مداوم در حال افزایش بوده است.

بررسی میزان وفاداری کاربران به سیستم عامل ها

براساس بررسی های انجام شده در این زمینه، در طی سال گذشته میلادی، حدود 91 درصد از کاربرانی که اقدام به تعویض موبایل هوشمند خود نموده اند، باز هم محصولی متعلق به همین پلتفرم را خریداری کرده اند. اما این میزان برای کاربران سیستم عامل iOS حدود ۸۶ درصد بوده است.

یکی از کارشناسان CIRP درباره نتایج به دست آمده اعلام کرده است که وقتی که تنها دو پلتفرم بسیار بزرگ در دسترس باشد، افراد یکی را انتخاب می کنند، زیر و بم آن را فرا می گیرند و پس از صرف وقت زیاد اپلیکیشن های مورد نیاز و مناسب خود را پیدا کرده و دیگر آن را رها نمی کنند.

سیستم عامل IOS محبوب تر است یا IOS ؟

پیش از این نیز در مورد میزان وفاداری کاربران به سیستم عامل ها ، تحقیقاتی انجام شده بود. در سال ۲۰۱۳ که چنین بررسی انجام گرفت، برتری با سیستم عامل شرکت اپل بود. البته لازم به ذکر است که درصد وفاداری هر دو پلتفرم در طی چند سال گذشته افرایش یافته که این امر نشان از افزایش انحصار آنها با حذف تدریجی سایر رقبا دارد.

میزان وفاداری کاربران به سیستم عامل ها متفاوت است. یعنی میزان وفاداری به پلتفرم ها با نسبت تعداد افرادی که هر سال اقدام به تغییر پلتفرم خود می کنند، متفاوت است. در کل می توان گفت که تعداد کل کاربران سیستم عامل شرکت گوگل از اپل بسیار بالاتر است.

نظر شما چیست؟ کاربران کدام سیستم عامل وفادارتر هستند، اندروید یا IOS ؟

.

منبع: techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر