;
coinex

در زمان خرید موبایل کد فعال سازی یک بار مصرف دریافت کنید!

دریافت کد فعال سازی یک بار مصرف در زمان خرید موبایل در طرح رجیستری تلفن همراه ضروری است. در هنگام خرید موبایل دقت کنید!

به گزارش تکراتو، اجرای طرح رجیستری تلفن همراه از ابتدا باعث شد تا مردم نسبت به بعضی از موضوعات مرتبط با این طرح دچار سردرگمی شوند. روال خرید و تعویض گوشی نسبت به گذشته فرق کرده و این امر زمینه ساز بسیاری از مشکلات شده است.

یکی از موارد مهمی که در طرح رجیستری تلفن همراه و در زمان خرید گوشی باید مورد توجه قرار گیرد، کد فعال سازی یک بار مصرف است. این امر بسیار مهم است و باید در گام نخست خرید گوشی رعایت شود. کد فعال سازی یک بار مصرف باید از فروشنده دریافت شود.

کد فعال سازی یک بار مصرف چیست؟

کد فعال سازی یک بار مصرف ، یک کد 6 رقمی یک بار مصرف است که نباید با صفر آغاز شوداین کد به ازای هر گوشی تولید می‌شود و برای فعال‌شدن تلفن در شبکه اپراتوری مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین هر گوشی یک کد فعال سازی یک بار مصرف دارد که این کد با عبارت کد فعالسازی یا Activation Code به‌صورت اسکرچ‌شده بر روی کارت گارانتی درج شده یا با برچسب برروی جعبه تلفن همراه الصاق شده است.

روند فعال سازی تلفن های همراه دو یا چند سیم کارته

برای فعال نمودن تلفن‌های همراه دو یا چند سیمکارته، فقط کافیست با استفاده از کد فعالسازی، یکی از شناسه‌های تلفن همراه را فعال کرد. اگر تلفن همراه قانونی و اطلاعات آن در سامانه ثبت شده باشد، به‌صورت اتوماتیک شناسه‌های بعدی نیز فعال خواهند شد. بنابراین کد فعال سازی یک بار مصرف است و با استفاده از ان فعال کرد فقط یکی از شناسه‌های تلفن همراه یا همان IMEI کافی است.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر