;
coinex

چگونگی بازیابی اکانت اینستاگرام بدون استفاده از ایمیل!

مشکل فراموش کردن رمز و یا نام کاربری، ممکن است برای هر کاربر اینستاگرام اتفاق افتد. اما نگان نباشید زیرا بازیابی اکانت اینستاگرام به راحتی امکان پذیر است.

به گزارش تکراتو، شبکه اجتماعی اینستاگرام از جمله شبکه های محبوب برای تمام کاربران است. با استفاده از این شبکه امکان برقراری ارتباط با دوستان و دستیابی به علاقه مندی ها به راحتی امکان پذیر است. اما ممکن است کاربران برای دستیابی به اکانت خود در این بکه دچار مشکل شوند.

به عنوان مثال رمز و یا نام کاربری خود را فراموش کرده باشند. اما چون بازیابی اکانت اینستاگرام به راحتی امکان پذیر است نیازی به نگرانی در این مورد وجود ندارد. اگر شما به هر دلیلی علاوه بر فراموش کردن رمز عبور اکانت اینستاگرام خود، نام کاربری آن را هم از خاطر برده باشید، بازیابی اکانت اینستاگرام امکان پذیر است.


بیشتر بخوانید: قابلیت عکاسی پرتره در اینستاگرام به زودی ارائه می شود!


بازیابی اکانت اینستاگرام به راحتی!

بر اساس اطلاع‌رسانی انجام شده توسط سایت پلیس فتا، برای بازیابی اکانت اینستاگرام ابتدا باید وارد بخش Send an Sms  شد و سپس شماره‌موبایلی که بر روی حساب خود ثبت‌کرده‌اید را وارد نمایید. در ادامه گزینه Send an sms  را انتخاب کرده تا لینک تغییر رمز عبور برای شماره موبایل ارسال گردد. بعد لازم است تا بر روی لینک، کلیک کرده تا وارد صفحه تخصیص رمز عبور شوید و در ادامه برای حساب‌کاربری خود رمز عبور جدید انتخاب نمایید.

روند عملی بازیابی اکانت اینستاگرام در تصاویر زیر نمایش داده شده است:

چگونگی بازیابی اکانت اینستاگرام

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر