coinex
راهنمای خرید تکراتو

بررسی میزان استفاده کودکان ایرانی از موبایل ؛ تمایل به موبایل از 6 ماهگی!

به نظر شما میزان استفاده کودکان ایرانی از موبایل و تبلت چقدر است؟ استفاده از این دستگاه ها آن هم در سنین پایین چه مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد؟

به گزارش تکراتو، براساس بررسی هایی که در این زمینه انجام شده است، چیزی حدود ۶۶ درصد کودکان ایرانی از موبایل و تبلت استفاده می کنند. این کودکان در سنین ۳ تا ۵ سال قرار دارند.

بررسی میزان استفاده کودکان ایرانی از موبایل

مجری طرح حمایت از کودک در فضای مجازی، خسرو سلجوقی به نتایج پیمایش رفتارهای مصرفی در سال ۱۳۹۶ کودکان ۳ تا ۵ سال در کشور اشاره کرد و اعلام نمود که حدود ۶۶ درصد از کودکان از وسایل الکترونیکی مثل تلفن همراه و تبلت استفاده می‌کنند.

وی در ادامه صحبت های خود در مورد میزان استفاده کودکان ایرانی از موبایل و تبلت اعلام نمود که ۲۷ درصد از کودکان خود دارای موبایل هستند اما ۶۶ درصد آنها از موبایل یا تبلت پدر و مادر و ۷ درصد از وسایل خواهر و برادر خود استفاده می کنند.


بیشتر بخوانید: نظارت و کنترل کودکان در فضای مجازی ضروری است!


کودکان از چه سنی تمایل به استفاده از موبایل دارند؟

سلجوقی در ادامه صحبت های خود اعلام کرد که بر اساس مطالعات انجام‌شده، ۴ درصد کودکان از شش‌ماهگی، از ابزارهای ارتباطی استفاده می‌کنند و ۱۴ درصد از آن‌ها از یک‌سالگی با این ابزارها آشنا شده و تمایل به استفاه از آنها دارند. وی ادامه داد که ۳۰ درصد کودکان از دوسالگی،  ۲۸ درصد از سه‌سالگی  و ۲۰ درصد از چهارسالگی استفاده از این ابزارهایی مانند موبایل و تبلت را آغاز می کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    2 4 این جزو اون کاربرداییه که برای من کارایی نداره

    پاسخ

    من آهنگای این سریالو از کجا بگیرم؟ 😭😭😭 یکی از آهنگاش که خوانندش زن هست رو خیلی دوست دارم😭😭😭 cialis cheap

    پاسخ

    اعظم آبجی اشتباه شد میشه نام رو تغییر بدی به آرش تشکر دستم خورد اینو میگم میدونم اینجا جاش نیست یه سریال عاشقانه تاریخی بهم معرفی میکنی

    پاسخ