;
coinex

قابلیت جدید اسنپ چت ؛ استفاده از تگ در استوری

قابلیت جدید اسنپ چت به زودی رونمایی می شود. این قابیلت جدید مربوط به استوری است و کاربران خواهند توانست تا دوستانشان را در استوری تگ کنند.

به گزارش تکراتو، اپلیکیشن اسنپ چت که یکی از بزرگ‌ترین رقبای شبکه اجتماعی اینستاگرام در چند سال اخیر است، توانسته تاکنون تعداد زیادی از کاربران سایر شبکه های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام و فیس‌بوک را به خود جذب کند. اپلیکیشن اسنپ‌چت از این پس به کاربران اجازه خواهد داد تا بتوانند دوستان و افراد مورد نظر خود را در استوری تگ نمایند.

اپیلیکیشن محبوب اسنپ چت

اسنپ‌چت (snapchat) یک برنامه ارسال و دریافت تصاویر در گوشی‌های هوشمند است و اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۱ میلادی بود که به همگان عرضه شد. این اپلیکیشن اجازه می دهد تا کاربران به ثبت و ضبط تصاویر و ویدیوهای موردنظر خود بپردازند. همچنین متن و تصاویر دیگری به آن بیفزایند و آن‌ها را ویرایش نیز نمایند.

این برنامه ویژگی های متعددی دارد که از جمله می توان به  استوری آن اشاره نمود. این ویژگی دقیقا مشابه استوری‌های اینستاگرام است. اسنپ چت چون با اینستاگرامدر رقابت است، همیشه سعی دارد تا با اضافه کردن ویژگی های جدید از آن پیشی بگیرد.


بیشتر بخوانید: آموزش حذف اکانت اسنپ چت ؛ چگونه حساب کاربری اسنپ چت خود را پاک کنیم


قابلیت جدید اسنپ چت تگ دوستان در استوری است!

قابلیت جدید اسنپ چت ، یعنی تگ دوستان در استوری به صورت آزمایشی به این برنامه اضافه شده است. بنابراین از طریق قابلیت جدید اسنپ چت ، کاربران قادر خواهند بود دوستان و افراد مورد نظر خود را در استوری‌های خود تگ نمایند. پس از طریق این ویژگی نام و آدرس کاربری اسنپ‌چت آن‌ها به‌صورت گزینه‌ای که قابلیت کلیک مستقیم را داشته باشد، برروی عکس و ویدیوهای استوری اضافه می‌شود.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر