;
coinex

دیلیت اکانت اسنپ چت [آموزش حذف حساب کاربری اسنپ چت در اندروید و آیفون]

اگر دیگر تمایلی به استفاده از اسنپ چت ندارید یا اینکه نگران ذخیره اطلاعات خصوصی خودتان توسط اسنپ چت هستید، می‌توانید با دیلیت اکانت اسنپ چت به راحتی اطلاعات خودتان را برای همیشه از این پلتفرم حذف کنید.

در صورتی که به هر دلیلی از حساب اسنپ چت خودتان استفاده نمی‌کنید، مثلاً اگر این اپلیکیشن را نصب کردید، اما از این کار پشیمان شدید، یا این اپلیکیشن مورد پسندتان نبوده، بهتر است که حساب کاربری اسنپ چت خودتان را حذف کنید.

بر اساس ادعای اسنپ چت، این پلتفرم پیام‌های شما را ذخیره نمی‌کند؛ اما در سیاست‌های حریم خصوصی اسنپ چت اعلام شده که این پلتفرم، داده‌های شخصی شما، از جمله ویدیوها، عکس‌ها و پیام‌ها را تا 30 روز حفظ می‌کند. حتی در این صورت هم، باید برای اطمینان از حذف کامل اطلاعات خودتان، حساب اسنپ چت را حذف کنید.

پس اگر شما هم مصمم به دیلیت اکانت اسنپ چت خودتان هستید، در این مطلب با ما همراه باشید تا با روش‌های حذف اکانت اسنپ چت بدون نیاز به ابزارهایی مثل برنامه دیلیت اکانت اسنپ چت آشنا شوید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دیلیت اکانت اسنپ چت

امروزه شبکه‌های اجتماعی نقش پررنگی در زندگی ما دارند و اسنپ چت هم تبدیل به یکی از پلتفرم‌هایی شده که بسیاری از کاربران، لحظات شاد زندگی خودشان را در آن به اشتراک می‌گذارند. اما خیلی از افراد به دلیل تأثیر پلتفرم‌هایی مثل اسنپ چت بر سلامت روحی خودشان، تصمیم به دلیت اکانت اسنپ چت می‌گیرند. چون در چنین پلتفرم‌هایی، کاربران تحت فشار قرار دارند تا تصاویری زیبا و بی‌نقص را از خودشان به اشتراک بگذارند.

دیلیت اکانت اسنپ چت

بعلاوه، محتوای این پلتفرم‌ها برای همه کاربران از جمله افراد کم سن و سال مناسب نیست. بعضی از کاربران هم به دلیل نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی و امنیت و ترس از سوء استفاده دیگران از عکس‌ها و ویدیوهای خودشان، تصمیم به حذف کردن اکانت اسنپ چت می‌گیرند. پس اگر شما هم به این دلایل یا هر دلیل دیگری تصمیم به دیلیت اکانت اسنپ چت در آیفون ، اندروید یا هر پلتفرم دیگری گرفتید، با ما همراه شوید تا به شما بگوییم چگونه حساب کاربری اسنپ چت خود را حذف کنید.

نحوه دانلود اطلاعات اسنپ چت (اندروید و iOS)

قبل از حذف اکانت اسنپ چت می‌توانید همه اطلاعات حساب خودتان را ذخیره کنید. برای دانلود و پشتیبان‌گیری از اطلاعات اسنپ چت خودتان، باید یک آدرس ایمیل تأیید شده داشته باشید که فایل‌ها به آن ارسال شوند. اگر تمایلی به ذخیره اطلاعات خودتان ندارید، می‌توانید بدون انجام این کار، مراحل حذف اکانت اسنپ‌چت را دنبال کنید.

برای دانلود کردن اطلاعات اسنپ‌چت به صورت مستقیم از خود اپلیکیشن، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. اپلیکیشن را باز کرده و روی تصویر پروفایل اسنپ چت خودتان، در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.

نحوه دانلود اطلاعات اسنپ چت (اندروید و iOS)

 

2. با ضربه زدن روی آیکن چرخ دنده در گوشه سمت راست بالای صفحه، به تنظیمات بروید.

دیلیت اکانت اسنپ چت

3. صفحه را اسکرول کنید تا به قسمت Privacy Controls برسید و روی My Data ضربه بزنید.

دیلیت اکانت اسنپ چت

4. اسنپ‌چت، یک نمای کلی از داده‌هایی که ارسال خواهد کرد، نمایش می‌دهد. می‌توانید داده‌های مورد نظرتان را انتخاب کرده یا از حالت انتخاب خارج کنید و روی Next در گوشه سمت راست پایین صفحه، ضربه بزنید.

دیلیت اکانت اسنپ چت

5. محدوده تاریخ را برای دانلود داده‌ها وارد کرده و بعد، آدرس ایمیل خودتان را اضافه کنید. گزینه Submit را از گوشه سمت راست پایین صفحه انتخاب کنید.

دیلیت اکانت اسنپ چت

6. اسنپ چت، لینکی حاوی فایل زیپ داده‌ها را برای شما ایمیل می‌کند. ایمیل را باز کرده و روی لینک پایین click here کلیک کنید.

دیلیت اکانت اسنپ چت

7. حالا باید از طریق مرورگر موبایل، وارد حساب اسنپ چت خودتان شوید.

8. پس از لاگین، روی See exports کلیک کنید.

دیلیت اکانت اسنپ چت

9. برای دانلود کردن فایل زیپ حاوی اطلاعات اسنپ چت خودتان، روی Download کلیک کنید. همه این داده‌ها، روی موبایل شما ذخیره می‌شوند. اگر موبایل شما حافظه لازم را برای ذخیره این داده‌ها ندارد، ایمیل را روی لپ‌تاپ یا کامپیوتر باز کرده و این اطلاعات را آنجا ذخیره کنید.

دیلیت اکانت اسنپ چت

بیشتر بخوانید:

ویژگی های نسخه پریمیوم تلگرام [+قیمت، قابلیت‌ها و نحوه فعال‌سازی]

از کجا بفهمیم تلگرام هک شده است؟

نحوه دانلود و ذخیره اطلاعات از طریق وب

برای دانلود اطلاعات اسنپ چت به صورت مستقیم از نسخه تحت وب روی کامپیوتر خودتان، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در مرورگر، به نشانی accounts.snapchat.com رفته و وارد حساب خودتان شوید. روی My Data کلیک کنید.

دیلیت اکانت اسنپ چت

2. روی See exports کلیک کنید. مثل اپلیکیشن، در این جا هم داده‌های قابل استخراج را مشاهده می‌کنید. حالا گزینه Download را انتخاب کنید. به این ترتیب، می‌توانید فایل زیپ را مستقیماً روی کامپیوتر خودتان دانلود کنید.

دیلیت اکانت اسنپ چت

آموزش دیلیت اکانت اسنپ چت در اندروید و آیفون

پس از ذخیره اطلاعات حساب کاربری اسنپ‌چت خودتان، نوبت به حذف حساب می‌رسد.

نکته: دلیت اکانت اسنپ چت باعث غیرفعال شدن حساب شما می‌شود و می‌توانید ظرف 30 روز حساب خودتان را دوباره فعال کنید. اگر در این 30 روز حساب خودتان را فعال نکنید، برای همیشه حذف خواهد شد.

1. برای دیلیت اکانت اسنپ چت در آیفون یا اندروید، اول اپلیکیشن اسنپ چت را روی دستگاه خودتان اجرا کنید. برای باز کردن پروفایل، روی آیکون اسنپ چت در سمت راست بالای صفحه کلیک کرده و به قسمت Settings بروید.

دیلیت اکانت اسنپ چت

2. مرحله بعد برای delete account Snapchat این است که صفحه را اسکرول کنید تا به قسمت Account Actions برسید و بعد گزینه Delete Account را انتخاب کنید.

دیلیت اکانت اسنپ چت

3. نام کاربری و رمزعبور خودتان را وارد کرده و روی Continue ضربه بزنید. در صفحه بعد، پیامی مشاهده می‌کنید که در آن اعلام شده، حساب اسنپ‌چت شما در دوره دی اکتیو قرار دارد.

دیلیت اکانت اسنپ چت

4. به صفحه لاگین برگردید، نام کاربری و رمز عبور مربوط به حساب اسنپ چت خودتان را وارد کرده و روی Continue ضربه بزنید. صفحه Account Deactivated به شما یادآوری می‌کند که حساب اسنپ چت شما در مرحله دی اکتیو 30 روزه قرار دارد و اگر ظرف 30 روز برنگردید، اسنپ چت حساب شما را حذف خواهد کرد. برای امنیت بیشتر، بهتر است که بعد از 30 روز دوباره این کار را امتحان کنید تا از دیلیت اکانت اسنپ چت خودتان مطمئن شوید.

دیلیت اکانت اسنپ چت

بیشتر بخوانید:

حل مشکل داغ شدن گوشی سامسونگ

نحوه رفع خطای Err_Cache_Miss 

نحوه دیلیت اکانت اسنپ چت، از طریق نسخه تحت وب

1. برای حذف حساب از طریق لینک مستقیم دیلیت اکانت اسنپ چت به نشانی accounts.snapchat.com بروید و وارد حساب خودتان شوید. روی آیکون چرخ دنده کلیک کرده و بعد وارد قسمت Account Settings شوید.

دیلیت اکانت اسنپ چت

2. گزینه Delete my account را انتخاب کنید.

دیلیت اکانت اسنپ چت

3. حالا یک پیام هشدار درباره مهلت فعال کردن دوباره حساب خودتان ظرف 30 روز مشاهده می‌کنید و اینکه اگر در این 30 روز، به حساب خودتان لاگین نکنید، اسنپ‌چت حساب شما را حذف خواهد کرد. بهتر است که بعد از 30 روز، حساب خودتان را بررسی کنید تا از حذف آن مطمئن شوید.

دیلیت اکانت اسنپ چت

جمع‌بندی

اسنپ‌چت، یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های جهان است. هر ثانیه، بیشتر از 8800 عکس در این پلتفرم به اشتراک گذاشته می‌شود و هر روز فیلترها، بازی‌ها و امکانات جدیدی به این شبکه اجتماعی اضافه می‌شوند تا کاربران را در این پلتفرم حفظ کنند.

اما در سال‌های اخیر، شاهد شدت گرفتن انتقادات نسبت به این پلتفرم بودیم و عده زیادی نگران حجم بالای اطلاعات شخصی گردآوری شده توسط اسنپ چت هستند. به همین دلیل، بعضی از کاربران تصمیم به دیلیت اکانت اسنپ چت می‌گیرند. با دنبال کردن مراحل ذکر شده در این مطلب، می‌توانید دیلیت اکانت اسنپ چت در اندروید یا آیفون را به راحتی انجام دهید.

سوالات متداول

آیا می‌توان همه پیام‌های اسنپ چت را به صورت دائم حذف کرد؟

بله؛ اسنپ چت قابلیتی به نام Clear Chats دارد که با استفاده از آن می‌توانید کل گفتگوها را از حساب‌های خودتان حذف کنید. بعلاوه، وقتی پیامی حذف شد، امکان بازیابی آن توسط فرستنده یا گیرنده وجود ندارد.

چطور حساب اسنپ چت را دوباره فعال کنیم؟

پس از دیلیت اکانت اسنپ چت در اندروید ، آیفون یا هر پلتفرم دیگری، 30 روز فرصت دارید تا با ورود مجدد به حساب خودتان، باز هم آن را فعال کنید.

آیا برنامه دیلیت اکانت اسنپ چت وجود دارد؟

خیر؛ برای حذف حساب کاربری اسنپ‌چت نیازی به استفاده از نرم‌افزار خاصی ندارید و می‌توانید این کار را در خود اسنپ چت و با مراحل ذکر شده در این مطلب انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

منبع: popsci

دلیل شما برای دیلیت اکانت اسنپ چت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر