;
coinex

حذف قابلیت اضافه کردن Gif به استوری در اینستاگرام و اسنپ چت؛ علت چیست؟

قابیلت اضافه کردنGif  به استوری در دو شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام و اسنپ چت حذف شد. البته این قابلیت به صورت موقت از دسترس خارج شده است.

به گزارش تکراتو، دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و اسنپ چت تحت تاثیر یک تصویر متحرک نژادپرستانه به طور موقت قابیلت اضافه کردنGif  به استوری را حذف کرده اند. هرچند که این دو شبکه برای هم رقیب محسوب می شوند اما قابلیت ها و ویژگی های مشابهی نیز دارند. این ویژگی ها و قابیلت ها جذب تعداد زیادی از کاربران را به همراه داشته است.


بیشتر بخوانید: قابلیت جدید اسنپ چت ؛ استفاده از تگ در استوری


علت حذف قابلیت اضافه کردنGif  به استوری چیست؟

اضافه کردنGif  به استوری در هر دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و اسنپ چت وجود دارد. این دو شبکه به دلیل یک تصویر متحرک با محتوای نژادپرستانه، قابلیت اضافه کردنGif  به استوری خود را به حالت تعلیق درآوردند.  یعنی کاربران دیگر قادر به استفاده از تصاویر متحرک ذخیره شده برروی گوشی خود در استوری اینستاگرام یا اسنپ چت نیستند.

بعد از انتشار یک محتوای نژادپرستانه و نامناسب، اینستاگرام و اسنپ چت بلافاصله قابلیت افزودن تصاویر متحرک Gif به استوری‌های خود را حذف کردند تا از عواقب این مساله جلوگیری کنند. لازم به ذکر است که انتشار هر گونه محتوای نامناسب، غیراخلاقی، مجرمانه، تحقیر آمیز و نژادپرستانه در پلت‌فرم‌های شبکه‌های اجتماعی ممنوع است.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر