;
coinex

افزایش تعداد کاربران وی چت تا یک میلیارد؛ محبوب ترین پیام رسان کشور چین!

تعداد کاربران وی چت از مرز یک میلیارد گذشت. براساس اطلاعات موجود این پیام رسان محبوب ترین پیام رسان در کشور چین است.

به گزارش تکراتو، تعداد کاربران وی چت روز به روز در حال افزایش است، تا جایی که تعداد کاربران آن از یک میلیارد نیز گذشت. وی چت یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پیان رسان‌هایی است که در کشور چین استفاده می‌شود.

کشور چین همواره قصد دارد تا به عنوان یکی از قطب‌های تکنولوژی در جهان و رقیب سایر غول‌های آمریکایی و غربی محسوب شود. شاید دلیل اینکه این کشور همیشه سعی دارد تا پلت‌فرم‌های مستقل و جداگانه‌ای را توسعه دهد نیز همین باشد. بنابراین کاربران این کشور می توانند از اپلیکیشن‌ها و پیام‌رسان‌های بومی خود استفاده کنند.

البته لازم به ذکر است که دولت این کشور دسترسی به تعدادی از محبوب ترین  پیام رسان ها را محدود کرده و بنابراین کاربران مجبور هستند که از چنین پلت‌فرم‌هایی استقبال کنند.


بیشتر بخوانید: آموزش استفاده از وی چت ؛ از ساخت اکانت وی‌چت تا تماس تصویری


بررسی تعداد کاربران وی چت

براساس آمار منتشر شده تعداد کاربران وی چت ، سالانه به میزان ۱۵.۸ درصد رشد پیدا می‌کند که این رقم برای یک اپلیکیشن بومی افزایش بی‌سابقه و قابل ملاحظه‌ای است. البته  منظور از تعداد کاربران به معنای تعداد نفرات استفاده کننده از این پیام‌رسان نیست بلکه تعداد حساب‌های کاربری ساخته شده است. انتظار می رود که در آینده نیز تعداد کاربران وی چت افزایش یابد.

مدیر عامل این پیام‌رسان در ماه سپتامبر گذشته اعلام کرد که وی چت هم اکنون روزانه ۹۰۲ میلیون کاربر فعال دارد و ۳۸ میلیون پیام نیز از طریق این پلت‌فرم چینی در هر روز جا به جا و ارسال می گردد. نکته آخر اینکه کاربران این پیام رسان فقط چینی نیستند بلکه کاربرانی از سایر کشورها نیز از این اپلیکیشن استفاده می کنند.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر