;
coinex

می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2s)؛ اولین گوشی پشتیبانی کننده شارژ وایرلس شیائومی

شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2s) با فناوری شارژ بی‌سیم ارائه می‌شود و شیائومی هم تا حدی این موضوع را تایید کرده است. در این خبر به ارائه جزییاتی در این رابطه پرداخته‌ایم.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) اخیرا یک تصویر تبلیغاتی را از طرف شیائومی منتشر کرده است. در این عکس یک رعد برق (سمبل انرژی باتری) در بالای یک صفحه دایره‌ای شکل که شبیه به پد شارژ بی سیم است، دیده می‌شود. این مشخصه نشان می‌دهد که شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2s) احتمالا با قابلیت شارژ وایرلس عرضه می‌شود.

بعد از این که جزییاتی در مورد پیوستن شیائومی به کنسرسیوم شارژ وایرلس منتشر گردید، از ماه سپتامبر سال گذشته (اواخر تابستان) خبرهایی در این رابطه منتشر شد که سازنده مشهور چینی می‌خواهد یک گوشی پرچمدار جدید را با قابلیت شارژ بی‌سیم ارائه کند. این ویژگی هنوز در معرض دید عموم قرار نگرفته است، اما انتظار می‌رود که گوشی می میکس 2 اس که قرار است در تاریخ 7 فروردین 97 (27 مارس) در شهر شانگهای رونمایی شود، این فناوری را در خود داشته باشد.


بیشتر بخوانید: آغاز طرح رجیستری گوشی‌های شیائومی از ۲۶ اسفندماه در ایران


گوشی‌های سری می میکس شیائومی همگی نوآوری‌هایی برجسته را در خود داشته‌اند. برای مثال می میکس 1 از اولین گوشی‌هایی بود که با نمایشگر تقریبا بدون حاشیه در اختیار کاربران گذاشته شد. در واقع شیائومی با معرفی این گوشی، تب استفاده از نمایشگرهای بدون حاشیه را در بازارهای جهانی بالا برد.

جدیدترین شایعه‌ها از این امر حکایت می‌کنند که می میکس 2 اس هم از یک طراحی بدون حاشیه بهره می‌برد و یک نمایشگر 6 اینچی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 و دوربین دوگانه اصلی را بر روی خود دارد.


بیشتر بخوانید: شارژ وایرلس چیست و چرا باید گوشی‌های همراه به آن مجهز شوند؟


گفته شده است که شیائومی یک شکاف کوچک را نیز بر روی نمایشگر این گوشی پرچمدار قرار داده و دوربین سلفی این محصول را در آن گذاشته، اما این راهکار با آنچه که در آیفون X اپل به کار رفته است، تفاوت دارد. این شایعه هنوز تایید نشده است.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر