;
coinex

تم شبانه یوتیوب برای گوشی های IOS فعال شد؛ اندروید نیز به زودی!

تم شبانه یوتیوب برای گوشی هایی با سیستم عامل IOS فعال شد. این شبکه اجتماعی قرار است به زودی این ویژگی را برای گوشی های اندروید نیز فعال کند.

هم اکنون تم شبانه یوتیوب برای گوشی های IOS قابل استفاده است. لازم به ذکر است که پیش از این نیز این شبکه اجتماعی حالت شبانه و تم تاریک مشکی را سال گذشته به نسخه دسک‌تاپ خود اضافه کرده بود. این شبکه از فعال شدن تم شبانه یوتیوب برای اندروید در آینده ای نزدیک نیز خبر داد.


بیشتر بخوانید: آیا رفع فیلترینگ یوتیوب و توییتر واقعیت دارد؟


نحوه فعال کردن و استفاده از حالت شبانه یوتیوب

یوتیوب در ابتدا حالت Night mode را به گوشی‌های آیفون و سیستم عامل iOS اضافه کرد و اعلام نمود که به زودی و در آینده نزدیک می‌خواهد آن را برای گوشی‌های اندرویدی نیز ارائه کند. کاربران برای فعال‌سازی این حالت تاریک، باید فقط برروی آیکون حساب کاربری  account  کلیک کنند، به تنظیمات بروند و گزینه dark theme را انتخاب کنند. در ادامه ظاهری جدید نشان داده می شود که همان تم شبانه یوتیوب است.

سال گذشته که یوتیوب این تم را به اپلیکیشن دسک‌تاپ خود اضافه کرد، خواهان بسیاری پیدا کرد و تعداد کثیری از کاربران این شبکه اجتماعی از آنها خواستند تا این قابلیت را برای گوشی های موبایل نیز ارائه دهند. تم شبانه یوتیوب برای کاربرانی که با حالت معمول مشکل دارند، بسیار کاربردی است.

تم شبانه یوتیوب

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر