coinex
راهنمای خرید تکراتو

دستیار صوتی گوگل برای آیپد منتشر شد!

دستیار صوتی گوگل ، گوگل اسیستنت روز گذشته در اختیار کاربران آیپدهای اپل قرار گرفت. کاربران می توانند از این ویژگی در آیپد خود استفاده کنند.

به گزارش تکراتو، دستیار صوتی گوگل  که سال گذشته منتشر شد مربوط به آیفون بود و کاربران گوشی‌های اپل قادر به استفاده از آن بودند. اما دستیار صوتی گوگل اکنون برای آیپد، منتشر شده است.

گوگل اسیستنت که در آیپد استفاده می شود از همان توانایی‌های خود در آیفون که تا حدودی محدودتر از عملکرد آن در دستگاه‌های اندروید است، برخوردار خواهد بود. گوگل ادعا کرده که دستیار صوتی‌ آن همچنان قادر به انجام کارهای مختلفی نظیر تنظیم نور صفحه، نمایش محتوای آیپد روی تلویزیون، ارسال پیام یا برقراری تماس‌های ویدئویی و تنظیم یادآوری خواهد بود.

مزایای استفاده از دستیار صوتی گوگل در آیپد

گوگل در مورد مزایای استفاده از اسیستنت در آیپد اعلام کرد که این دستیار صوتی با آیپد تطبیق‌پذیری بهتری دارد زیرا آیپد نمایشگری بزرگ دارد و امکان بهره‌گیری از آن در حالت‌های پرتره (عمودی) و منظره (افقی) وجود دارد.

این دستیار صوتی همچنین از چندوظیفگی آی‌اواس ۱۱ پشتیبانی می‌کند و می‌توان در حین استفاده از دیگر اپلیکیشن‌ها از آن بهره گرفت. دستیار صوتی گوگل روز گذشته در اپ استور اپل در کشورهای بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، پرتغال (برزیل) و اسپانیا در دسترس کاربران قرار گرفت.

.

منبع: theverge

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر