;
coinex

گوگل تبلیغات ارزهای دیجیتالی را ممنوع کرد!

تبلیغات ارزهای دیجیتالی در گوگل ممنوع شد. از این پس آگهی های بازرگانی که به ارزهای دیجیتال مربوط باشند، از طریق شبکه تبلیغات آنلاین گوگل نشان داده نمی شوند.

از ابتدای ماه ژوئن بود که گوگل در اطلاعیه ای اعلام کرد که در مدت کمتر از دو ماه دیگر هر گونه تبلیغات ارزهای دیجیتالی از طریق گوگل به هر نحو و شیوه‌ای ممنوع خواهد بود. این اقدام راهی برای مقابله ی گسترده با روش های بازاریابی پرخطر مربوط به محصولات مالی با ریسک بالا در نظر گرفته شده است. پیش از نیز فیس بوک در ژانویه سال ۲۰۱۸ اقدام مشابهی انجام داده بود. بنابراین این دو شرکت بزرگ فناوری دنیا، اکنون به طور رسمی در برابر تبلیغات ارزهای دیجیتالی موضع گرفته اند.


بیشتر بخوانید: هکرهای ارز دیجیتالی به دام افتادند! ردیابی هکرهای استخراج کننده ارز


ممنوعیت تبلیغات ارزهای دیجیتالی توسط گوگل

اعلام این  خبر بر روی مشهورترین ارز دیجیتالی دنیا یعنی بیت کوین تاثیر منفی گذاشت و باعث شد ارزش آن با کاهش دو درصدی به ۹۰۹۹ دلار به ازای هر بیت کوین کاهش یابد. دیگر ارزهای دیجیتال مانند Ripple  و  Ether هم شرایط مشابهی را تجربه کردند. گوگل تاکید کرد که با افراد و شرکت هایی که تلاش کنند با دستکاری تلفظ لغاتی مانند بیت کوین آگهی های مرتبط با ارزهای دیجیتال را از طریق شبکه تبلیغاتی این شرکت نمایش دهند برخورد خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: bloomberg

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر