;
coinex

چرا نمایشگرهای میکرو ال ای دی شرکت اپل به صورت مخفیانه تولید می شوند؟

منابعی آگاه اعلام کردند که شرکت اپل در حال ساخت نمایشگرهایی خاص است. به گفته آنها نمایشگرهای میکرو ال ای دی شرکت اپل به صورت مخفیانه تولید می شوند!

به گزارش تکراتو، شرکت اپل برای نخستین بار مشغول طراحی و توسعه نمایشگرهایی مخصوص است و آنها را در یک واحد تولیدی مخفی در نزدیکی مقر کالیفرنیای این شرکت تولید می نماید. به نظر می رسد که اپل قصد دارد به طور آزمایشی تعداد محدودی نمایشگر تولید کند.


بیشتر بخوانید: بررسی با ارزش ترین شرکت های فناوری جهان در سال ۲۰۱۸


تولید نمایشگرهای میکرو ال ای دی شرکت اپل

به گفته منابع آگاه، این شرکت سرمایه گذاری عظیمی برای توسعه نمایشگرهای میکرو ال ای دی آغاز کرده است. این نوع نمایشگرها از ترکیباتی برای انتشار نور استفاده می کنند که با نمونه های به کار رفته در سایر نمایشگرها مانند او ال ای دی، متفاوت است. همچنین با به کاربردن آنها می توان گجت هایی باریکتر و درخشان تر تولید کرد که انرژی کمتری مصرف می کنند.


بیشتر بخوانید: اپل واچ ۲۰۱۷ به صفحه نمایش میکرو LED مجهز خواهد شد


نمایشگرهای میکرو ال ای دی شرکت اپل بسیار سخت تولید می شوند، به همین دلیل اپل چند سال قبل این پروژه را رها کرد. اما از آن زمان تاکنون مهندسان توانسته اند به پیشرفت هایی در این زمینه دست یابند. هم اکنون فناوری این نمایشگرها در مرحله پیشرفته است اما ممکن است چند سال دیگر وارد بازار شوند.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر