;
coinex

ممنوعیت تبلیغات ارزهای مجازی در توییتر هم اعلام شد!

ممنوعیت تبلیغات ارزهای مجازی در توییتر نیز اعلام شد. افزایش ارزش ارزهای مجازی باعث شد تا کاربران در پلت فرم های مختلف به رفتار مشکوک بپردازند.

چندی پیش گوگل تبلیغات ارزهای مجازی را ممنوع کرد و براساس اطلاعات موجود توییتر نیز تصمیم به ممنوعیت تبلیغات ارزهای مجازی در این شبکه اجتماعی گرفته است. یکی از دلایل ممنوعیت تبلیغات ارزهای مجازی در توییتر ، افزایش چشمگیر قیمت ارزهای مجازی و فعالیت های مشکوک در این زمینه بود.


بیشتر بخوانید: گوگل تبلیغات ارزهای دیجیتالی را ممنوع کرد!


ممنوعیت تبلیغات ارزهای مجازی در توییتر

گزارشات موجود در این زمینه نشان می دهد که ممنوعیت تبلیغات ارزهای مجازی در توییتر ، فروش توکن و کیف های ارز مجازی طی دو هفته آتی اجرایی می شوند. این کمپانی تبلیغ مربوط به مراکز تبادل ارزهای مجازی را نیز تا حد زیادی محدود خواهد نمود.

چه شرکت هایی تبلیغات ارزهای مجازی را ممنوع کرده اند؟

پیش از توییتر، کمپانی های گوگل و فیسبوک تبلیغات ارزهای مجازی را به خاطر دغدغه هایی درباره فعالیت هایی غیرقانونی ممنوع کرده بودند. دوماه قبل راب لیترن، مدیر محصولات فیسبوک اعلام کرد این شرکت و زیرمجموعه های آن مانند اینستاگرام تبلیغات مربوط به ارزهای مجازی را ممنوع خواهند نمود.

این دو کمپانی پس از انتشار گزارشات مرکز جرایم سایبری بریتانیا (Action Fraud) که در مورد افزایش 400 هزار درصدی زیان مالی قربانیان بیت کوین بود، تبلیغات این ارزها را ممنوع کردند. لازم به ذکر است که ممنوعیت تبلیغات ارزهای مجازی در توییتر تنها اقدام این شبکه اجتماعی نیست بلکه آنها اقداماتی را برای مقابله با اکانت های مشکوک به کلاهبرداری از طریق ارزهای مجازی در دستور کار خود دارند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sky nesw

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر