;
coinex

تولید گوشی با بیشترین ظرفیت حافظه ؛ 512 گیگابایت حافظه!

گوشی ها کم کم توانسته اند جای کامپیوتر را بگیرند. شاید تاکنون تنها مشکل برای گوشی ها حافظه بود، اما اکنون گوشی با بیشترین ظرفیت حافظه نیز در حال تولید است.

به گزارش تکراتو، کاربران می توانند در آینده از گوشی با بیشترین ظرفیت حافظه استفاده کنند. گوشی هایی که به اندازه رایانه های شخصی در درون خود اطلاعات جای می دهند. باید بدانید که این رویا نیست بلکه به زودی تحقق می یابد.


بیشتر بخوانید: مجوز رگولاتوری چین به موبایلی از هواوی تعلق گرفت!


تولید گوشی با بیشترین ظرفیت حافظه

شرکت چینی هواوی در حال طراحی یک گوشی هوشمند جدید است که میزان حافظه آن ۵۱۲ گیگابایت است. این رقم از ظرفیت حافظه بسیاری از رایانه های پیشرفته امروزی هم بیشتر است. این ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات از بسیاری از مدل های رایانه های مک بوک پروی شرکت اپل بالاتر است و از این طریق می توان حجم زیادی از فایل های چندرسانه ای را در گوشی های هوشمند خود جای داد.

بر اساس اطلاعاتی که در مورد این گوشی وجود دارد، این محصول از ۶ گیگابایت رم هم برخوردار است که آن را از نظر سخت افزاری به یک محصول کم رقیب در دنیای تلفن های همراه تبدیل کرده است.

با توجه به اینکه ضبط هر یک دقیقه ویدئوی فوق دقیق فضایی، حدود یک گیگابایت را از حافظه گوشی اشغال می کند، گوشی یادشده برای این کار بسیار مفید است و احتمالا از آن بتوان برای تصویربرداری حرفه ای نیز استفاده کرد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    سازنده گرامی همچیم گوشی ای که 512 گیگ حافضه داشته باشه الان تولید شده
    iphone xs max که 512 گیگ حافظه داره با قیمت 27 میلیون

    پاسخ