coinex
راهنمای خرید تکراتو

هواوی در فکر تولید گوشی با فناوری بلاک چین است!

تولید گوشی با فناوری بلاک چین در حال انجام است. هواوی در حال مذاکره با شرکت سیرین لبز است تا بتواند اولین گوشی بر مبنای فناوری بلاک چین را تولید کند.

برای تولید گوشی با فناوری بلاک چین به سیستم عامل جدید سیرین نیاز است که باید بر روی گوشی نصب شود. این سیستم عامل که توسط سیرین لبز تولید شده است، قادر به اجرای برنامه های مبتنی بر فناوری بلاک چین است. البته غیر از سیستم عامل سیرین، سیستم عامل اندروید هم بر روی این گوشی نصب می شود تا اجرای سایر برنامه ها نیز ممکن باشد.

سیرین لبز و هواوی دو ماهی است در حال مذاکره برای تولید گوشی بلاک چین هستند، اما هنوز تفاهم نامه ای بین دوطرف در این زمینه امضا نشده است.


بیشتر بخوانید: گوگل نسخه اختصاصی از تکنولوژی بلاک چین را توسعه می دهد!


مزایای تولید گوشی با فناوری بلاک چین

استفاده از فناوری بلاک چین خود مزایای متعددی دارد. با استفاده از این فناوری ثبت تک تک تعاملات و تبادلات صورت گرفته در فضای مجازی بر حسب زمان دقیق وقوع امکان پذیر است. از دیگر مزایای این فناوری می توان به تمرکززدایی از اینترنت که باعث می شود هیچ سازمانی دیگر تمامی اطلاعات ارزشمند دنیای مجازی را به صورت انحصاری در اختیار نداشته باشد، اشاره کرد.

همچنین با این فناوری از این پس هک کردن اطلاعات بی معنا خواهد بود. فناوری بلاک چین تا به حال در حوزه ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته بود و این اولین بار است که یک شرکت سازنده گوشی های هوشمند قصد دارد تا تولید گوشی با فناوری بلاک چین را آغاز کند.


بیشتر بخوانید: مجوز رگولاتوری چین به موبایلی از هواوی تعلق گرفت!


تلاش سیرین لبز برای تولید سیستم عامل بر مبنای بلاک چین

سیرین لبز از یک سال قبل در تلاش برای ابداع سیستم عاملی بر مبنای فناوری بلاک چین بوده است. این شرکت یک گوشی اختصاصی به نام فینی فون را هم بر مبنای بلاک چین تولید کرده که هزار دلار قیمت دارد و فروش آن از نیمه دوم سال ۲۰۱۸ آغاز می شود. مهم ترین قابلیت این گوشی داشتن یک کیف پول ارزهای دیجیتال برای ذخیره سازی آنها به صورت آفلاین است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: digitaltrends

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر