;
coinex

استفاده از سیستم عامل کروم برای اولین بار در تبلت ها

ایسر اولین تبلت با سیستم عامل کروم را معرفی کرد. شرکت‌های ایسر و گوگل در یک همکاری مشترک، امروز این تبلت جدید را ارائه کردند.

به گزارش تکراتو، این تبلت جدید که Acer Chromebook Tab 10  نام دارد از سیستم‌عامل Chrome OS بهره می‌برد. این اولین بار است که این سیستم عامل پا به دنیای تبلت‌ها گذاشته است. البته سیستم عامل کروم قبلاً در محصولات مختلفی مثل لپ‌تاپ‌ها، کامپیوترهای شخصی و ابزارهای هیبریدی مورد استفاده قرار گرفته بود اما اولین بار است که تبلتی با این سیستم عامل ارائه می گردد.

استفاده از سیستم عامل کروم در تبلت ها

این محصول جدید ایسر که با سیستم عامل کروم ارائه شده است تمرکز ویژه‌ای بر نیاز دانش‌آموزان دارد و علت معرفی آن همزمان با رویداد اپل، نشان از رقابت ایسر با آیپدِ اپل دارد. این تبلت جدید ایسر که با سیستم عامل کروم ارائه شده است قیمتی ۳۲۹ دلاری دارد.

ویژگی های تبلت جدید دانش آموزی ایسر

تبلت Tab 10، از یک نمایشگر ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسلی استفاده می‌کند. سازنده اعلام کرده است که عمر باتری این تبلت به ۹ ساعت می‌رسد. چیپست OP1  و ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و البته درگاه USB-C از دیگر مشخصات سخت‌افزاری آن هستند. ایسر یک درگاه کارت حافظه نیز قرار داده تا کاربر بتواند ظرفیت داخلی آن را افزایش دهد.

این تبلت همچنین از دو دوربین اصلی و سلفی بهره می‌برد که البته تعریف چندانی ندارند. دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی کیفیت ۲ مگاپیکسلی دارد. تبلتTab 10  از قلم هوشمند یا همان استایلوس هم پشتیبانی می کند. این قلم ساخت شرکت Wacom است و نیازی به شارژ یا تعویض باتری ندارد. تقریباً مانند قلم استایلوس موبایل‌ها و تبلت‌های سری نوت سامسونگ است.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر