;
coinex

ارائه اینترنت 10 گیابیتی در کره جنوبی؛ تلاش برای توسعه اینترنت

کره جنوبی به دنبال ارائه اینترنت 10 گیابیتی است. این کشور در تلاش است تا بتواند اینترنت با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه را در مدت یک سال آینده ارائه دهد.

به گزارش تکراتو، بسیاری از کشورهای آسیایی از اینترنت با سرعت نه چندان زیاد استفاده می کنند. در این میان کشور کره جنوبی قصد دارد تا با برگزاری مناقصه ای عمومی با شرکت هایی که توانایی ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه اینترنت اینترنت 10 گیابیتی را دارند، همکاری کند.

کره جنوبی چهارمین اقتصاد برتر آسیا است و پیش از این توانسته بود اینترنت با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه را به صورت گسترده به کاربران ارائه دهد. این کشور اکنون قصد دارد تا با ارائه اینترنت 10 گیابیتی ، ارائه سرویس هایی از قبیل واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، انتشار محتوا و سرویس های 5G  جدید را آسان نماید.

اینترنت 10 گیابیتی در کره جنوبی

اینترنت 10 گیگابیتی

دولت کره جنوبی در نظر دارد تا با سرمایه گذاری 877 هزار دلاری و مشارکت کمپانی های محلی از قبیل KT، LG Uplus و SK Broadband در سال آینده این پروژه را اجرایی کند. این شرکت ها در این زمینه تجربه لازم را دارند.

لازم به ذکر است که کشور کره جنوبی از مناطق پیشرو در زمینه فناوری های ارتباطی به شمار می رود. این کشور در این راستا پروژه هایی مختلف از قبیل اولین پلتفرم آزمایش خودروی خودران مبتنی بر اینترنت 5G، ارائه اینترنت پر سرعت برای قطارهای سریع السیر و فناوری وای فای جدید با سرعت 4.8 گیگابیت بر ثانیه را پیاده سازی نموده است.

.

منبع: zdnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر