;
coinex

تبلت های جدید سونی به زودی عرضه می شوند؛ 8 و 10 اینچی

تبلت های جدید سونی به زودی عرضه می شوند. براساس اطلاعات موجود، سونی در حال آماده‌ شدن برای رونمایی از دو تبلت ۸ و ۱۰ اینچی در تابستان است.

سونی قصد دارد در تابستان، تبلت اندروید جدید معرفی کند. این شرکت در حال آماده‌سازی برای رونمایی از تبلت‌های ۸ اینچی و ۱۰ اینچی است. ممکن است سونی، هم تبلت ها و هم گوشی اکسپریا ایکس‌زد ۲ پرو، این پرچم‌دار جدید را در تابستان معرفی کند. براساس اطلاعات موجود تبلت های جدید سونی با برند اکسپریا ایکس‌زد ۲ عرضه خواهند شد.


بیشتر بخوانید: تماشا کنید: مقایسه دوربین سونی اکسپریا XZ2 در برابر گلکسی اس ۹ پلاس


ارائه تبلت های جدید سونی به زودی!

سونی از سال ۲۰۱۵ تاکنون تبلت جدیدی تولید نکرده است. آخرین تبلت سونی اکسپریا زد ۴ بود که در مارس ۲۰۱۵ تولید شد و دستگاهی کامل و قانع‌کننده با ویژگی‌هایی فوق‌العاده در زمان خود محسوب می‌شد. سونی تبلت خود را با استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد‌‌ و‌غبار ارائه کرد. قابلیتی که تبلت‌ها در آن زمان از آن پشتیبانی نمی‌کردند. این دستگاه با طراحی بسیار زیبا و پیشرو، از فلز و شیشه ساخته شده بود.

احتمالا تبلت های جدید سونی نیز مشخصاتی مشابه اکسپریا زد ۴ خواهند داشت اما باتری و نمایشگر تبلت ۱۰ اینچی بزرگ‌تر خواهد بود. پردازنده‌های تبلت‌های ۸ و ۱۰ اینچی سونی، احتمالا اسنپدراگون ۸۳۵ یا اسنپدراگون ۸۴۵ خواهند بود. بدنه‌ی این دو دستگاه ممکن است از جنس شیشه و فلز باشد و در دو مدل 4G LTE  و Wi-Fi عرضه شوند. اطلاعات بیشتر در مورد تبلت های جدید سونی در آینده منتشر خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر