;
coinex

لپ تاپ گیمینگ شیائومی معرفی شد؛ محصولی با قیمت مناسب

لپ تاپ گیمینگ شیائومی با قیمتی مناسب معرفی شد. شیائومی قبلاً نیز تجربه ساخت لپ‌تاپ‌ را داشته است و اکنون توانسته لپ تاپی مناسب و با کیفیت را ارائه کند.

به گزارش تکراتو، شیائومی محصولی را در کنفرانس خود معرفی کرده که کسی انتظارش را نداشته است. این محصول یک لپ‌تاپ گیمینگ خوش قیمت به نام Mi Gaming Laptop  است. شیائومی در مراسم رونمایی لپ تاپ گیمینگ شیائومی از سیستم خنک کننده دستگاه به شدت تعریف کرد و اعلام کرد که در نوع خود پیشرفته‌ترین است. این محصول به یک قابلیت موسوم به توربو کولینگ مجهز شده است که البته باعث شده تا وزن دستگاه افزایش یابد. وزن لپ‌تاپ جدید شیائومی در مجموع ۲.۷ کیلوگرم است که از رقبایی مانند ایسوس یا MSI بیشتر است.


بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان در سال ۲۰۱۷


ویژگی لپ تاپ گیمینگ شیائومی

لپ تاپ گیمینگ شیائومی دارای نمایشگری ۱۵.۶ اینچی است و به همراه پردازنده اینتل نسل هفتم Core i7 یا i5 در اختیار خریداران قرار می گیرد. این لپ تاپ دارای حافظه داخلی ترکیبی است که از یک حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی و همچنین یک ترابایت حافظه‌ی HDDساخته شده است.

لپ تاپ گیمینگ شیائومی

Mi Gaming Laptop  کارت گرافیک GTX1060 را انتخاب کنید، رم دستگاه شما ۱۶ گیگابایت خواهد بود اما در صورت انتخاب پ دارای کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 یا GTX 1050 Ti است. البته نکته جالب اینکه اگر ترکیب پردازنده i7 وردازنده i5 و کارت گرافیک 1050Ti، باید به ۸ گیگابایت رم قناعت کنید.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ تا سقف ۴ میلیون تومان، شهریور ۹۶


زمان عرضه لپ تاپ گیمینگ شیائومی

لپ تاپ گیمینگ شیائومی ۱۳ آوریل یعنی ۲۴ فروردین در چین به فروش خواهد رسید و سپس به سایر نقاط جهان عرضه می شود. مدلی که همراه با ۱۶ گیگابایت رم، پردازنده و کارت گرافیک قوی تر عرضه خواهد شد، حدود ۱۱۵۰ دلار قیمت دارد و نمونه ضعیف‌تر با ۸ گیگابایت رم، قیمتی ۷۷۰ دلاری خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر