;
coinex

معرفی شیائومی می میکس 2 اس ؛ اولین پرچمدار 2018 شیائومی

معرفی شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2S) در شانگهای چین انجام شد و اولین پرچمدار 2018 این سازنده چینی رخ نشان داد.

در یک رویداد رسانه‌ای که ساعاتی قبل در شانگهای چین برگزار شد، شیائومی از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. شیائومی می میکس 2 اس نام این گوشی جدید است که دقیقا از همان زبان طراحی نسل قبلی خود، یعنی شیائومی می میکس پیروی می‌کند.

معرفی شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی از گوشی می میکس 2 خود در سپتامبر سال گذشته میلادی (اوایل پاییز 96) رونمایی کرد و امروز در مراسمی معرفی شیائومی می میکس 2 اس را انجام داد.

معرفی شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی می میکس 2S به آخرین نسل از تراشه‌های کوالکام مجهز شده و بنابراین چیپست 10 نانومتری اسنپدراگون 845 است که در این گوشی قدرتنمایی می‌کند. دوربین دوگانه در این گوشی حضور دارد و شارژ استاندارد بی‌سیم چی (Qi) یکی از ویژگی‌های آن است.

اولین رندرهایی که از این گوشی منتشر می‌شد، طراحی نمایشگر آن را چیزی شبیه به اسنشال فون اندی روبین و یا آیفون X اپل نشان می‌داد که با یک شکاف (ناچ) همراه بود، اما با رونمایی رسمی از این دستگاه می‌توان دیدی که شیائومی می میکس 2 اس همان طراحی نسل قبل خود را حذف کرده است.

در پنل جلویی این دستگاه یک نمایشگر 5.99 اینچی با حاشیه‌هایی بسیار باریک دیده می‌شود. در واقع در سه طرف از نمایشگر حاشیه ها بسیار باریک است و تنها حاشیه پایینی که سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده، کمی ضخیم‌تر دیده می‌شود.

قرار گیری سنسور در حاشیه پایینی نمایشگر گوشی، زبان طراحی منحصر به فرد این شرکت چینی برای ساخت پرچمداران سری می میکس است.

مهمترین تغییر در پرچمدار 2018 شیائومی مربوط به پنل پشتی آن است. دوربین دوگانه در این سری نیز جای خود را پیدا کرده است.

مشخصات شیائومی می میکس 2 اس

همان طور که گفته شد پردازنده اسنپدراگون 845، آخرین نسل از پردازنده ‌های کوالکام است که با 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود.

این دستگاه در دو نسخه 64 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود. البته شیائومی اعلام کرده که مدل سسطح بالایی از این گوشی با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت؛ هرچند که این نسخه می‌تواند فقط به بازارهای خاصی تعلق داشته باشد.

دوربین دوگانه با چینش عمودی سنسورها در پنل پشتی جای گرفته است و این مهمترین تغییر نسبت به نسل قبلی این دستگاه است. دوربین دوگانه ترکیبی از دو سنسور 12 مگاپیکسلی ساخت سونی است. یکی سنسور اصلی است و سنسور دومی دارای لنز تله فوتو بوده که می‌تواند زوم 2x ارائه کند.

یکی از پیشرفت‌های چشمگیر شیائومی می میکس 2S، استفاده از ویژگی‌های هوش مصنوعی در برنامه دوربین آن است. بر اساس شرایط نوردهی و موقعیت های مختلف عکاسی در محیط‌هایی با شرایط نوری متفاوت دوربین این دستگاه می‌تواند بهترین حالت را به صورت خودکار انتخاب کند.

گوشی شیائومی Mi Mix 2S با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو از جعبه خارج می‌شود، در حالی که رابط کاربری MIUI 9.5 بر روی آن نقش بسته است. بر اساس اعلام شیائومی این اسمارت فون در بازارهای محلی چین با دستیار صوتی عرضه خواهد شد؛ اما به نظر نمی‌رسد که مشتریان در خارج از مرزهای چین نیز بتوانند از این ویژگی استفاده کنند.

قیمت شیائومی می میکس 2S

شیائومی می میکس 2 اس در همین هفته برای فروش وارد بازار خواهد چین. قیمت می میکس 2 اس با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 530 دلار است و نسخه 6 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت 575 دلار معامله خواهد شد.

این کمپانی قیمت شیائومی می میکس 2 اس با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی را 640 دلار اعلام کرده است.

به نظر شما پرچمداری با چنین قیمت و مشخصاتی ارزش خرید دارد؟

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر