;
coinex

ایجاد تغییرات گسترده در ساعت هوشمند گیر اس ۲ با بروزرسانی جدید!

شرکت سامسونگ برای ساعت هوشمند گیر اس ۲ به روز رسانی بزرگی را منتشر کرده است. این به روزرسانی باعث ایجاد تغییراتی بزرگ شد.

به گزارش تکراتو، سامسونگ با انتشار به روز رسانی جدیدی برای ساعت هوشمند گیر اس ۲ باعث تغییرات زیادی در آن شد. سامسونگ یک بلاگ کامل را به راهنمایی و توضیح درباره این به روز رسانی اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید: سامسونگ ساعت هوشمند جدیدی در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی می‌کند


تغییرات ایجاد شده در ساعت هوشمند گیر اس ۲

با به روز رسانی ساعت هوشمند گیر اس ۲ ، بهبودهایی در رابط کاربری و طرز عملکرد این ساعت اتفاق افتاده است و باعث شده تا این گجت پوشیدنی جان تازه بگیرد. گیر اس ۲ عملکرد مناسبی هنگام ورزش دارد و باعث شده تا استفاده از برنامه سلامتی سامسونگ ساده تر گردد. هنگام ورزش تنها با نگاه کردن به صفحه نمایش ساعت هوشمند می‌توان این اطلاعات را مشاهده کرد. همچنین ویجت جدید در این ساعت که قابلیت انتخاب چند تمرین مختلف را دارد، دسترسی سریعتر به فعالیت مورد نظر را ممکن می‌کند.

ایجاد تغییرات گسترده در ساعت هوشمند گیر اس ۲

بعلاوه اکنون ساعت هوشمند گیر اس ۲ انتخاب‌های بیشتری برای استفاده دارد و برنامه‌های اختصاصی برای کنترل تلویزیون و هدست واقعیت مجازی گیر وی آر در آن وجود دارد. در پایان باید گفت که ارسال گزارش کامل درباره وضع آب و هوا هر روز صبح به این ساعت هوشمند کارایی آن را افزایش داده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر