;
coinex

بنچمارک سامسونگ گلکسی نوت 9 منتشر شد؛ اسنپدراگون 845 در راس قدرت

به تازگی در پایگاه داده‌ای گیک بنچ اطلاعاتی درج شده که آن را منتسب به بنچمارک سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) می‌دانند. در حالی که این موضوع هنوز به طور رسمی تایید نشده است، اما slashleaks آن را به عنوان بنچمارک گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر کرده است.

بنچمارک سامسونگ گلکسی نوت 9

این دستگاه با شماره مدل SM-N960U در گیک‌بنچ قرار گرفته و برای اینکه بتوانید مقایسه‌ای داشته باشید، بد نیست بدانید که گلکسی نوت 8 با شماره مدل SM-N950 به بازار عرضه شد و به همین دلیل احتمال آنکه این بنچمارک به فبلت پرچمدار 2018 سامسونگ تعلق داشته باشد، زیاد است.

در لیست منتشر شده از مشخصات گلکسی نوت 9 در این بنچمارک، اسنپدراگون 845 دیده می‌شود و گویای این واقعیت است که یک نسخه آمریکایی از این فبلت مورد آزمایش قرار گرفته است؛ چرا که نسخه‌های بین المللی نوت 9 با چیپست اگزینوس 9810 وارد بازار خواهند شد.

گلکسی نوت 9 با 6 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو در گیک بنچ محک خورده است.

بنچمارک سامسونگ گلکسی نوت 9

نمرات ثبت شده در آزمون چند هسته‌ای و تک هسته‌ای گیک بنچ نشان می‌دهد که گلکسی Note 9 عملکردی شبیه به نسخه نسخه آمریکایی سامسونگ گلکسی اس 9 دارد. امتیازات به دست آمده در بنچمارک گیک‌بنچ شبیه به امتیازات ثبت شده برای گلکسی اس 9 مجهز به اسنپدراگون 845 است، اما از نسخه مجهز به اگزینوس 9810 گلکسی S9 پتایین‌تر است.

یکی از چیزهایی که با گلکسی نوت 9 خودنمایی خواهد کرد، بیکسبی 2.0 است. برای این دیدین این فبلت باید حداقل تا ماه آگوست (اواخر تابستان) صبر کنید.

.

منبع: pocket-lint

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر