;
coinex

جاسوسی هواوی از کاربران آمریکایی ؛ گمانه‌زنی‌هایی بی‌اساس!

در مورد جاسوسی هواوی از کاربران آمریکایی شایعاتی وجود دارد. این شرکت شایعات موجود را گمانه‌زنی‌هایی بی‌اساس اعلام کرده است.

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی از مدت ها پیش اعلام کرده بود که این شرکت در نظر دارد اپل و سامسونگ را کنار بزند و خود به بزرگ ترین تولیدکننده موبایل های هوشمند در جهان تبدیل شود. برای تحقق این امر، هواوی تصمیم داشت تا با دو اپراتور مخابراتی بزرگ آمریکا، یعنی ورایزن و AT&T وارد همکاری شود و موبایل میت 10 پرو را به لاین آپ محصولات آنها اضافه کند.


بیشتر بخوانید: سری میت ۱۰ هواوی بهترین گوشی برای کسب و کار


شایعات جاسوسی هواوی از کاربران آمریکایی

قانون گذاران آمریکایی طی ماه گذشته میلادی به مصرف کنندگان هشدار دادند که نباید هیچ یک از محصولات هواوی را خریداری کنند. دلیل اصلی این امر، وجود گزارشی متعلق به سال 2012 بود که براساس آن هواوی و ZTE از موبایل ها و تجهیزات شبکه خود برای جاسوسی از شرکت ها و مصرف کنندگان آمریکایی استفاده کرده اند.

این مسئله باعث شد تا ورایزن و AT&T به همکاری خود با هواوی پایان دهند. همچنین خرده فروشی Best Buy هم اعلام کرد به محض اتمام موجودی میت 10 پرو، دیگر هیچ یک از محصولات برند هواوی را ارائه نخواهد کرد.


بیشتر بخوانید: ترفندهای هواوی میت ۱۰ پرو ؛ چگونه از این گوشی پرچمدار بیشترین کارایی را دریافت کنیم؟


واکنش هواوی به شایعات موجود

یو به این جریان واکنش نشان داد و صحبت های دولت آمریکا مبنی بر جاسوسی هواوی از کاربران آمریکایی را گمانه‌زنی‌هایی بی‌اساس خواند. مدیرعامل هواوی توضیح داد که آنها برندی شناخته شده در آمریکا نیستند اما قصد دارند برند خود را آنجا بسازند. وی گام نخست این امر را، جلب اعتماد مصرف کنندگان بیان کرد. وی در ادامه تاکید کرد که اگر حقایقی در کار است، از مذاکره‌ای شفاف و باز استقبال خواهند کرد!

بررسی میزان فروش هواوی در سال 2017

هواوی امروز اعلام کرد که در سال 2017 میلادی، 153 میلیون دستگاه، روانه بازار کرده است و درآمد خود از این تجارت را تا 32 درصد افزایش داده است. در این بین، سامسونگ 317.1 میلیون دستگاه و اپل 215.8 میلیون دستگاه به اقصی نقاط جهان ارسال کرده اند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر