;
coinex

استفاده از ربات برای انجام مصاحبه شغلی ؛ کاهش یک سوم از هزینه های استخدام!

یک ربات انسان نما توسط یک استارت آپ روسی ساخته شده است که می توان از این ربات برای انجام مصاحبه شغلی در شرکت ها استفاده کرد.

به گزارش تکراتو، استفاده از این ربات برای انجام مصاحبه شغلی می تواند یک سوم هزینه های استخدام در شرکت های بزرگ را کاهش دهد. این ربات که ورا نام دارد  با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و در نظر گرفتن نیازمندی های شغلی تعداد نامزدهای مناسب برای یک پست شغلی را مورد بررسی قرار می دهد.


بیشتر بخوانید: افزایش استفاده از ربات های هوشمند در اماکن مختلف


ساخت ربات برای انجام مصاحبه شغلی

این ربات توسط استارت آپ Strafory  ساخته شده و هم اکنون بیش از ۳۰۰ شرکت بزرگ از جمله پپسی و Ikea  از مشتریان آن هستند. این شرکت ها با استفاده از ورا برای بخش خدمات پرسود و مشاغلی مانند کارمند ادرای، گارسون و کارگران ساختمان، کارمند استخدام می کنند.

نحوه کار ورا برای استخدام افراد مناسب

ورا در ابتدا رزومه های شغلی مناسب را از ۵ وب سایت شغلی انتخاب می کند. سپس افراد برگزیده را برای موقعیت شغلی فرا می خواند و برای آنها توضیحاتی ارائه می کند. در مرحله بعد با بهترین نامزدهای هر شغل به صورت تلفنی یا ویدئویی مصاحبه می کند. این ربات قادر است برترین نامزدهای شغلی را انتخاب کند. پس با استفاده از ربات برای انجام مصاحبه شغلی یک سوم هزینه های استخدام کاهش می یابد و می توان همزمان با صدها نفر مصاحبه شغلی انجام داد.

 

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر